![]() |
B-H-V: Vlaams Belang stond moederziel alleen
De vaststelling van de geldigheid van de verkiezingen in Brussel-Halle-Vilvoorde is vanmiddag niet incidentloos verlopen. Het Vlaams Belang was in de betrokken commissie vertegenwoordigd door Kamerlid Bart Laeremans, die tevens als verslaggever werd aangeduid. Ook CD&V-verkozene Inge Vervotte, N-VA’er Jan Jambon, VLD’er Schiltz en Christine Van Broeckhoven (Sp.a) maakten na lottrekking deel uit van deze commissie, naast Jean-Marc Nollet (Ecolo) en Didier Reynders.
Lees verder... |
Nu eens lijkt het alsof de CD&V werkelijk haar beloften gaat nakomen, dan weer lijkt het tegenovergestelde waar... Ik hoop in ieder geval dat die staatshervorming + de splitsing snel rond zal zijn, zodat we klaarheid hebben.
|
De Krem : wij gaan niet in de regering zonder splitsing van BHV !!
was het gisteren 1 april ??? |
Ik ga die Jambon eens een mailtje sturen, denk ik.
|
Citaat:
http://www.vvb.org/kort/218/20413 |
Citaat:
Geen wonder dat de geloofwaardigheid verdwijnt van sommigen hier. Waarom jouw mening nog serieus nemen als je al, voor er iets beslist is, kritiek geeft op iets wat nog niet zeker is. |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, ik reken politici van het heden niet af op wat partijgenoten vroeger deden, ze kunnen er immers niets aan doen. Zelfde partij inderdaad, maar geen enkele partij is foutloos. Met jouw redenering is er geen politiek meer mogelijk. Probeer eens constructief te zijn anders. Als je gelooft dat het VB een beter akkoord uit de brand zou kunnen slepen ben je gewoon naief. Ik leef niet extremen, wees realitisch. Ten laatste, zoals ik al eens zei, wacht met kritiek tot er een regeerakkoord is. Of is je drang om af te breken zó groot en ligt het dermate in je aard dat je je niet kan bedwingen? 8-) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat voor zin heeft dat dan? Als je op voorhand al weet dat er niets van gaat komen... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dringt het door? |
Citaat:
Citaat:
Of zijn Geert Bourgeois en Bart Dewever personen uit het verleden die de dag van vandaag niets meer met de nva te maken hebben? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we BHV uitbreiden tot héél België. Dat zou pas een oplossing zijn voor dit non-probleem.:-D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Overigens, over die mail, stuur hem n�* het regeerakkoord, dan kan je tenminste ook reden hebben. In de communicatie naar de media toe laat geen enkele partij zien wat ze écht willen tijdens de onderhandelingen of welke toegevingen ze bereid zijn te doen. Conclusies nu trekken is voorbarig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be