![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() De vaststelling van de geldigheid van de verkiezingen in Brussel-Halle-Vilvoorde is vanmiddag niet incidentloos verlopen. Het Vlaams Belang was in de betrokken commissie vertegenwoordigd door Kamerlid Bart Laeremans, die tevens als verslaggever werd aangeduid. Ook CD&V-verkozene Inge Vervotte, N-VA’er Jan Jambon, VLD’er Schiltz en Christine Van Broeckhoven (Sp.a) maakten na lottrekking deel uit van deze commissie, naast Jean-Marc Nollet (Ecolo) en Didier Reynders.
Lees verder...
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu eens lijkt het alsof de CD&V werkelijk haar beloften gaat nakomen, dan weer lijkt het tegenovergestelde waar... Ik hoop in ieder geval dat die staatshervorming + de splitsing snel rond zal zijn, zodat we klaarheid hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Krem : wij gaan niet in de regering zonder splitsing van BHV !!
was het gisteren 1 april ???
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga die Jambon eens een mailtje sturen, denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Geen wonder dat de geloofwaardigheid verdwijnt van sommigen hier. Waarom jouw mening nog serieus nemen als je al, voor er iets beslist is, kritiek geeft op iets wat nog niet zeker is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen wonder dat de geloofwaardigheid van de N-VA verdwijnt. Waarom hun nog serieus nemen voor iets ze te beloven te doen, wat ze in het verleden niet konden doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Overigens, ik reken politici van het heden niet af op wat partijgenoten vroeger deden, ze kunnen er immers niets aan doen. Zelfde partij inderdaad, maar geen enkele partij is foutloos. Met jouw redenering is er geen politiek meer mogelijk. Probeer eens constructief te zijn anders. Als je gelooft dat het VB een beter akkoord uit de brand zou kunnen slepen ben je gewoon naief. Ik leef niet extremen, wees realitisch. Ten laatste, zoals ik al eens zei, wacht met kritiek tot er een regeerakkoord is. Of is je drang om af te breken zó groot en ligt het dermate in je aard dat je je niet kan bedwingen? ![]() Laatst gewijzigd door Subliminal : 30 juni 2007 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Wat voor zin heeft dat dan? Als je op voorhand al weet dat er niets van gaat komen... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() <--> <--> <--> <--> ....
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dringt het door? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of zijn Geert Bourgeois en Bart Dewever personen uit het verleden die de dag van vandaag niets meer met de nva te maken hebben? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een direkt mail adres van Jambon kon ik niet vinden op de N-VA webstek. Ik heb het dan maar gestuurd naar de zieleherder van de partij:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb tegenwoordig toch soms moeite mijn oude partij van weleer nog terug te herkennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Laten we BHV uitbreiden tot héél België. Dat zou pas een oplossing zijn voor dit non-probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Overigens, over die mail, stuur hem n�* het regeerakkoord, dan kan je tenminste ook reden hebben. In de communicatie naar de media toe laat geen enkele partij zien wat ze écht willen tijdens de onderhandelingen of welke toegevingen ze bereid zijn te doen. Conclusies nu trekken is voorbarig. |
||
![]() |
![]() |