Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Goede zaken beleid Bush? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92445)

baseballpolitieker 15 juli 2007 01:50

Goede zaken beleid Bush?

Dit wordt GEEN bashdraad.

Ik zou graag eens een opsomming horen van alle positieve dingen/realisaties/plannen van het beleid van Bush. Je gaat me niet zeggen dat die er niet zijn.

duveltje382 15 juli 2007 07:44

Dat hij op 20/01/2009 geen president meer zal zijn,das toch iets positief hé ...

Sjaax 15 juli 2007 08:29

Bush heeft Condoleeza Rice tot minister van Buitenlandse Zaken benoemd. Een zwarte vrouw!

bosstraat5 15 juli 2007 08:49

Bush heeft heel veel "Goede Zaken" gedaan voor, door en met Israel.

"...to permit AIPAC to operate as an undeclared agent of a foreign nation...we should acknowledge our true status as nothing more than a colony of Israel, pull down the Stars and Stripes and raise the Star of David over our nation’s capitol. While representing the final act of submission, it would also be the first truly honest act that occurred in Washington DC, in many years"
–Scott Ritter UN weapons inspector in Iraq, 1991-1998, and author of ‘Iraq Confidential: The Untold Story of America’s Intelligence Conspiracy.
AIPAC: American Israeli Public Affairs Committee

baseballpolitieker 15 juli 2007 12:56

Jullie stellen me teleur. Hij heeft toch dingen gedaan in zaken zoals ruimtevaart, onderwijs, sociale zekerheid, immigratie enz.. (en ik wil de goede dingen horen)

Akufen 15 juli 2007 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2789503)
Jullie stellen me teleur. Hij heeft toch dingen gedaan in zaken zoals ruimtevaart, onderwijs, sociale zekerheid, immigratie enz.. (en ik wil de goede dingen horen)

Neenee, Bush stelt ons teleur en uw prioriteiten liggen waar ze niet horen.

Heeft hij dingen gedaan? Alez dan.
Kim Jong Il doet ook dingen. En Saddam deed dingen, en Ahmadinejad zal er ook doen. Net zoals Pinochet of Hitler.

En wat verwacht je nu? Dat we applaudiseren?
Triestig hoe sommigen hier krampachtig uitvluchten proberen zoeken om hem toch nog wat eer te geven die hij niet verdient. En dan nog over die 4 thema's. Als jij iets positiefs vind, kan ik 5 negatieve argumenten terug posten over hetzelfde onderwerp.

baseballpolitieker 15 juli 2007 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akufen (Bericht 2789535)
Neenee, Bush stelt ons teleur en uw prioriteiten liggen waar ze niet horen.

Heeft hij dingen gedaan? Alez dan.
Kim Jong Il doet ook dingen. En Saddam deed dingen, en Ahmadinejad zal er ook doen. Net zoals Pinochet of Hitler.

En wat verwacht je nu? Dat we applaudiseren?
Triestig hoe sommigen hier krampachtig uitvluchten proberen zoeken om hem toch nog wat eer te geven die hij niet verdient. En dan nog over die 4 thema's. Als jij iets positiefs vind, kan ik 5 negatieve argumenten terug posten over hetzelfde onderwerp.

Ja natuurlijk maar die kan je wel opnoemen hé maar bij Bush niet eh, omdat het je gewoon niet interesseert maar dan moet je ook niet op zijn slechte punten zitten te mekkeren.

bruut geweld 15 juli 2007 14:58

Bush ?
GREAT GUY !;-)

hij heeft de nog kleine resterende illusie verbroken bij sommigen in europa dat de USA ons vriendje was, heeft het transatlantisme verder afgebroken;heeft great britain voor gek gezet, heeft europa quasi opgedragen om turkije op te nemen, heeft de russen onnodig geprovoceerd, heeft gans het MO gedestabiliseerd ten gunste van israel, voor werelwijde verontwaardiging gezorg door het veto te stellen tegen de schandelijke oorlog van israel tegen het libanese volk,heeft ervoor gezorg dat wij internationaal geen privacy meer hebben (echelon) en heeft in eigen land de rechterlijke macht willen controleren, heeft de vrijheden van zijn landgenoten drastisch ingeperkt, angstpolitiek gepromoot, journalistiek geperverteerd tot propaganda, een onnodige oorlog gestart die al 3600 Usa soldaatjes het leven heeft gekost, en een veelvoud zwaar gewond, verminkt, die een massa geld kost terwijl de USA ver boven zijn stand leeft ( al eens naar de evolutie $-€ gekeken?:lol: ). hij heeft ook martelpraktijken en "kampen" heringevoerd, heeft de VN willen uitsluiten en overbodig willen verklaren om nadien met hangende pootjes terug te komen , de conventie van geneve irrelevant willen verklaren..oh ja en een oorlog met Iran en syrië willen starten vlak na de val van saddam, maar is daar van terug gekomen toen Irak wat begon tegen te vallen, heeft zijn zwarte landgenoten izwaar in de steek gelaten bij orkaan Katrina , waar hij te trots was om internationale hulp te aanvaarden waardoor waarschijnlijk meer mensen hadden gered kunnen worden etc etc

Ps;ik bash niet, ik ben gewoon erg positief over deze prez omdat hij de europeanen en de rest van de wereld heeft wakker geschud zoals nooit tevoren; de US wordt dan ook door zijn toedoen (en cheney, wolfowitz, perle, feith etc) niet voor niets als de grootste bedreiging voor de wereldvrede aanzien :twisted:

Wiley E Coyote 15 juli 2007 14:59

Citaat:

- Immigratiebeleid lijkt momenteel een mislukking te zijn: zelfs zijn eigen partij heeft het compromis dat hij voorstelde verworpen

- hervorming (lees privatisering) van de sociale zekerheid is in 2005-2006 volledig mislukt (third rail of US politics)

- ruimtevaart: veel geblaat doch weinig wol + enkele schandalen bij NASA

- onderwijs: no child left behind wordt tegenwoordig beschouwd als hebben gefaald.

Maar, om je toch een "succes" (waarmee ik niet bedoel dat het goed iets is doch een succes is het in elk geval) te bezorgen: hij is er in geslaagd twee ultraconservatieve rechters (Roberts en Alito) te benoemen in de U.S. Supreme Court. D�*t zal zijn binnenlandse erfenis zijn.

.:E:. 16 juli 2007 18:23

Citaat:

Ik zal u ook moeten teleurstellen, daarom mijn (uw) vraag naar u toe, wat Bush volgens U goed heeft gedaan zoals met ruimtevaart, onderwijs enz...:|

Linkse Vogel 16 juli 2007 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2789136)
Dat hij op 20/01/2009 geen president meer zal zijn,das toch iets positief hé ...

:rofl: Ik hoop dat er eindelijk eens een democraat aan de macht komt in de plaats van een republikein...

Linkse Vogel 16 juli 2007 19:36

Citaat:

Jullie stellen me teleur. Hij heeft toch dingen gedaan in zaken zoals ruimtevaart, onderwijs, sociale zekerheid, IMMIGRATIE enz.. (en ik wil de goede dingen horen)

:evil: :? :crazyeye: :Angry2: :bad-word: :?: :hondogen: :lolabove: :boo: :drinking: :microwav: :Angry5: :shocked!: :splat:

StevenNr1 16 juli 2007 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel (Bericht 2792189)
:rofl: Ik hoop dat er eindelijk eens een democraat aan de macht komt in de plaats van een republikein...

wat maakt het uit

Linkse Vogel 16 juli 2007 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2792195)
wat maakt het uit

Het verschil is dat een democraat het er niet beter, maar ook niet slechter op zal maken. Een republikein zal het nog verslechteren volgens mij.

bosstraat5 16 juli 2007 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel (Bericht 2792200)
Het verschil is dat een democraat het er niet beter, maar ook niet slechter op zal maken. Een republikein zal het nog verslechteren volgens mij.

By the grace of God Almighty
And the pressures of the marketplace
The human race
has civilized itself
It's a miracle
We've got warehouses of butter
We've got oceans of wine
We've got famine when we need it
Got designer crime
We've got Mercedes
We've got Porsche
Ferrari and Rolls Royce
Yeah! We've got choice!

Roger Waters
Album: Amused To Death

baseballpolitieker 16 juli 2007 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door .:E:. (Bericht 2792051)
Ik zal u ook moeten teleurstellen, daarom mijn (uw) vraag naar u toe, wat Bush volgens U goed heeft gedaan zoals met ruimtevaart, onderwijs enz...:|

:roll:
De antwoorden die ik in deze draad krijg, allé sommige en jullie kunnen niet raden welke;-) , geven perfect aan hoe jullie denken. Waar zeg ik dat hij dingen goed doet in die categorieen? Ik stelde gewoon enkele voorbeelden om meer uit jullie te krijgen dan Irak.:roll:

Gun 16 juli 2007 21:32

Antoon gaat ontgoocheld zijn in deze draad:usa :usa :usa

Gun 16 juli 2007 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2792372)
De antwoorden die ik in deze draad krijg, allé sommige en jullie kunnen niet raden welke, geven perfect aan hoe jullie denken. Waar zeg ik dat hij dingen goed doet in die categorieen? Ik stelde gewoon enkele voorbeelden om meer uit jullie te krijgen dan Irak.

Maak eens een top 10, we zullen hem objectief evalueren ...

.:E:. 16 juli 2007 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2789097)
Dit wordt GEEN bashdraad.

Ik zou graag eens een opsomming horen van alle positieve dingen/realisaties/plannen van het beleid van Bush. Je gaat me niet zeggen dat die er niet zijn.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2792372)
:roll:
De antwoorden die ik in deze draad krijg, allé sommige en jullie kunnen niet raden welke;-) , geven perfect aan hoe jullie denken. Waar zeg ik dat hij dingen goed doet in die categorieen? Ik stelde gewoon enkele voorbeelden om meer uit jullie te krijgen dan Irak.:roll:

Ok, dan zou ik graag van U willen weten, welke positieve dingen/realisaties/ plannen de bush administratie heeft gedaan?

baseballpolitieker 16 juli 2007 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door .:E:. (Bericht 2792436)
Ok, dan zou ik graag van U willen weten, welke positieve dingen/realisaties/ plannen de bush administratie heeft gedaan?

Waarom denk je dat ik deze draad ben opgestart? Met meer weet je altijd meer en ik heb het Amerikaanse nieuws de laatste 7 jaar niet gevolgd. Was nog een beetje te jong aan het begin van zijn legislatuur denk ik.:oops:

Als ik het wist zou ik deze draad niet hebben opgestart.:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be