![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit wordt GEEN bashdraad.
Ik zou graag eens een opsomming horen van alle positieve dingen/realisaties/plannen van het beleid van Bush. Je gaat me niet zeggen dat die er niet zijn.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 15 juli 2007 om 01:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hij op 20/01/2009 geen president meer zal zijn,das toch iets positief hé ...
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Bush heeft Condoleeza Rice tot minister van Buitenlandse Zaken benoemd. Een zwarte vrouw!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Bush heeft heel veel "Goede Zaken" gedaan voor, door en met Israel.
"...to permit AIPAC to operate as an undeclared agent of a foreign nation...we should acknowledge our true status as nothing more than a colony of Israel, pull down the Stars and Stripes and raise the Star of David over our nation’s capitol. While representing the final act of submission, it would also be the first truly honest act that occurred in Washington DC, in many years" –Scott Ritter UN weapons inspector in Iraq, 1991-1998, and author of ‘Iraq Confidential: The Untold Story of America’s Intelligence Conspiracy. AIPAC: American Israeli Public Affairs Committee Laatst gewijzigd door bosstraat5 : 15 juli 2007 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Jullie stellen me teleur. Hij heeft toch dingen gedaan in zaken zoals ruimtevaart, onderwijs, sociale zekerheid, immigratie enz.. (en ik wil de goede dingen horen)
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Heeft hij dingen gedaan? Alez dan. Kim Jong Il doet ook dingen. En Saddam deed dingen, en Ahmadinejad zal er ook doen. Net zoals Pinochet of Hitler. En wat verwacht je nu? Dat we applaudiseren? Triestig hoe sommigen hier krampachtig uitvluchten proberen zoeken om hem toch nog wat eer te geven die hij niet verdient. En dan nog over die 4 thema's. Als jij iets positiefs vind, kan ik 5 negatieve argumenten terug posten over hetzelfde onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 15 juli 2007 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Bush ?
GREAT GUY ! ![]() hij heeft de nog kleine resterende illusie verbroken bij sommigen in europa dat de USA ons vriendje was, heeft het transatlantisme verder afgebroken;heeft great britain voor gek gezet, heeft europa quasi opgedragen om turkije op te nemen, heeft de russen onnodig geprovoceerd, heeft gans het MO gedestabiliseerd ten gunste van israel, voor werelwijde verontwaardiging gezorg door het veto te stellen tegen de schandelijke oorlog van israel tegen het libanese volk,heeft ervoor gezorg dat wij internationaal geen privacy meer hebben (echelon) en heeft in eigen land de rechterlijke macht willen controleren, heeft de vrijheden van zijn landgenoten drastisch ingeperkt, angstpolitiek gepromoot, journalistiek geperverteerd tot propaganda, een onnodige oorlog gestart die al 3600 Usa soldaatjes het leven heeft gekost, en een veelvoud zwaar gewond, verminkt, die een massa geld kost terwijl de USA ver boven zijn stand leeft ( al eens naar de evolutie $-€ gekeken? ![]() Ps;ik bash niet, ik ben gewoon erg positief over deze prez omdat hij de europeanen en de rest van de wereld heeft wakker geschud zoals nooit tevoren; de US wordt dan ook door zijn toedoen (en cheney, wolfowitz, perle, feith etc) niet voor niets als de grootste bedreiging voor de wereldvrede aanzien ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 15 juli 2007 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
- hervorming (lees privatisering) van de sociale zekerheid is in 2005-2006 volledig mislukt (third rail of US politics) - ruimtevaart: veel geblaat doch weinig wol + enkele schandalen bij NASA - onderwijs: no child left behind wordt tegenwoordig beschouwd als hebben gefaald. Maar, om je toch een "succes" (waarmee ik niet bedoel dat het goed iets is doch een succes is het in elk geval) te bezorgen: hij is er in geslaagd twee ultraconservatieve rechters (Roberts en Alito) te benoemen in de U.S. Supreme Court. D�*t zal zijn binnenlandse erfenis zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Het verschil is dat een democraat het er niet beter, maar ook niet slechter op zal maken. Een republikein zal het nog verslechteren volgens mij.
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
And the pressures of the marketplace The human race has civilized itself It's a miracle We've got warehouses of butter We've got oceans of wine We've got famine when we need it Got designer crime We've got Mercedes We've got Porsche Ferrari and Rolls Royce Yeah! We've got choice! Roger Waters Album: Amused To Death |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() De antwoorden die ik in deze draad krijg, allé sommige en jullie kunnen niet raden welke ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 16 juli 2007 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Antoon gaat ontgoocheld zijn in deze draad
![]() ![]() ![]()
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ok, dan zou ik graag van U willen weten, welke positieve dingen/realisaties/ plannen de bush administratie heeft gedaan?
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als ik het wist zou ik deze draad niet hebben opgestart. ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |