![]() |
Omgekeerde wereld
Citaat:
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...722steekpartij |
Die jongen wordt vrijgesproken. Maak u toch niet druk.
Edit: Als het bovenstaande relaas een getrouwe versie van de feiten is. |
Citaat:
Btw... uit het relaas op vrt maak ik op dat de allochtonen niet ter beschikking zijn gesteld? |
in feite weten wij te weinig over deze zaak. Indien idd hij als eerste werd aangevallen zou het in principe geen probleem mogen worden voor hem. In zijn nadeel speelt natuurlijk wel dat zijn tegenstanders een "beschermde categorie" van mensen zijn, nl: allochtonen.
Ik hoop dat zijn woonplaats geheim kan worden gehouden, of 't zou kunnen dat er eens een allochtone strafexpeditie langskomt. |
Citaat:
|
Messentrekkerij lijkt wel een rage te worden.
|
Wat sterk opvalt:
nu ze het slachtoffer zijn (of zo lijkt het althans) wordt er duidelijk vermeld dat het allochtonen zijn. Wanneer ze de daders zijn, dan wordt er nooit vermeld dat het om allochtonen gaat. Raar toch? |
Kortemark is anders niet zo groot!
|
Citaat:
Ik denk dat dat eerder gaat over het mes dat hij bij had dan om de zelfverdediging. Ter beschikking is overigens niet hetzelfde als aangehouden. Hij zit niet in de gevangenis, maar zal waarschijnlijk wel een uitleg moeten geven van het waarom hij een mes bij zich had. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat nu gedaan met die zever van 'als het allochtonen zijn, dan zeggen ze het er nooit bij'?
|
Citaat:
|
Citaat:
De door Pers & Gerecht opgestelde en na te volgen richtlijnen voor journalisten: Citaat:
De rest van de vrije meningsonderdrukkende tekst: http://www.presse-justice.be/document.php?document_id=136 |
Citaat:
Je ziet pokkeveel berichten met 'allochtoon dit, allochtoon dat'. Dus cut the crap dat het 'verborgen wordt gehouden'. |
Richtlijnen zijn btw niet afdwingbaar.
|
Jukes en Raga zijn btw aanstellers van dezelfde soort.
Bij Joe, bij de sigaret, bij de verkrachtingszaak en bij de dode hier in A'pen. 4 zaken 'from the top of my head' waarbij de afkomst duidelijk werd vermeld. Dus niet zeveren. |
Citaat:
Terloops: met de BTW heb ik helemaal niks te maken. Wat is er mis met de perfect Nedelandse term 'terloops'? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be