![]() |
Moslim arrogantie
Moslims willen fabriek weg waar varkensvlees wordt verwerkt
![]() De bouw van een fabriek in het Engelse Rugby zorgt voor flink wat beroering bij de plaatstelijke moslimpopulatie. De fabriek gaat hondeneten maken en zal daarvoor (afval van) varkensvlees gebruiken. Volgens de moslims betekent dat in de rook uit de schoorstenen ook nog varken zit en dat ze dat gaan inademen. Moslims mogen geen varkensvlees eten. Woordvoerder Grant Scott van the Cotton Park Residential Association, die de fabriek zal bouwen, geeft in The Daily mail toe dat hij al veel veel klachten kreeg van moslims. Scott wil het probleem niet minimaliseren, maar zegt anderzijds: "Dit betekent dat ook Hindoes zouden kunnen protesteren omdat we rundvlees gebruiken. En zo blijven we natuurlijk bezig." De moslimgemeenschap argumenteert dat hun recht op vrije geloofsbeleving door de fabriek wordt geschaad. Ze eist dat de fabriek een andere locatie krijgt. HLN 31.7.07 Weeral een staaltje van de toenemende arrogantie van moslims die denken hun eisen overal te mogen opleggen. Het erge is dat ze Westerse principes als het recht op vrije geloofsbeleving misbruiken om hun chantage kracht bij te zetten. Principes die in islamitisch gebied uiteraard niet bestaan voor minderheidsgroepen. |
|
Westerlingen zijn altijd bescheiden en eisen nooit iets. Dat is geweten.
|
Citaat:
|
Wat ik eigenlijk dom vind van je.
De moslims doen niet meer dan hun democratische rechten gebruiken. Als ze de wet gaan beginnen ovetreden, moet er paal en perk gesteld worden. Maar niet akkoord gaan met een bepaalde gang van zaken is zeer menselijk. |
Citaat:
Je krijgt het weer niet over je lippen om toe te geven hoe achterlijk dat moslim-godsdienst-gedoe is en hoe weinig ze passen in onze Westerse staten... Aanpassen aan de plaats waar ze zich willen vestigen, of ophoepelen en beter zoeken. Akkoord dat dat logisch is? En wat moeten die moslims zich druk maken over ONZE democratische rechten? Kunnen ze dat niet beter in hun eigen moslimlanden invoeren? |
Citaat:
Citaat:
Ik vind btw dat ze perfect zijn ingeburgerd. Ze maken zich volslagen belachelijk met belachelijke eisen. Om de zoveel tijd is er hier in België wel een of andere betoging voor een of andere eis, waarvan ik het grootste deel ook volslagen belachelijk vind. Ik denk maar aan een optocht tegen geweld. Dat gaat wreed helpen. Citaat:
Citaat:
Niet tegen mij beginnen over dat soort belachelijke analyses. Ik doe niet mee aan volksnationalistische analyses van de werkelijkheid. |
The arrogant imperialism of Islam van Daniel Pipes
http://www.danielpipes.org/comments/69991 Wereldwijd beginnen de mensen het eindelijk ook te vatten |
Ik begrijp hun protest ergens wel, moslims vinden varkens smerig en vies en willen ook daardoor die dampen niet inademen, ik kan me voorstellen dat ze walgen bij het idee.
Aan de andere kant... als je in het westen komt wonen/woont weet je dat er volop varkensvlees verwerkt/geconsummeerd wordt. Dan moet je daarover niet komen zagen. Ik vind die eis niet arrogant, ik denk eerder dat het in de trant is van 'we kunnen maar proberen'. We hebben hen gewoon gemaakt dat ze toch altijd hun zin krijgen. |
En wat moeten die moslims zich druk maken over ONZE democratische rechten? Kunnen ze dat niet beter in hun eigen moslimlanden invoeren?
Hun eigen land is hier. Niet tegen mij beginnen over dat soort belachelijke analyses. Ik doe niet mee aan volksnationalistische analyses van de werkelijkheid. AdrianHealy "Hun eigen land is hier"??? We zitten al in een moslimland maar we weten het nog niet misschien? En je antwoord over de "democratische rechten" die ze hier willen gebruiken als het hun goed uitkomt en waar ze verder op kotsen is ook heel interessant. Jij zult wel wel bepalen wat "belachelijke analyses" zijn... |
Citaat:
Dat betekent dat je je Godsdienst mag kiezen. De Islam is daar een onderdeel van. Met 'hun eigen land is wrslk hier' bedoel ik dat de kans groot is dat ze hier geboren en getogen zijn. Citaat:
Ik zal ook het recht van vrije mening verdedigen van iemand die de vrije mening wil afschaffen. Dat is evident. |
Citaat:
Of is het toch een beetje masochistisch vanwege een zelfverklaard democraat dat hij zichzelf inzet om zich de mond te laten snoeren? |
Citaat:
Ik zal ten allen tijde van iedereen het recht verdedigen om naar de staat te gaan en te eisen 'hela, moei u eens met dat daar'. Wat neit wegneemt dat ik dit een belachelijke eis vind, die geen navolging gegeven moet worden. |
Citaat:
Liberaal is voor mij minder staat, meer persoonlijke vrijheid en persoonlijke verantwoordelijkheid. Hoe zit het met de masochistische neigingen? Denk je ze te hebben, of niet? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben dus tegen absolute vrijheid van meningsuiting, het moet vind ik bijvoorbeeld verboden zijn om te eisen dat een bepaalde bevolkingsgroep vermooord of verbannen wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er ook geen probleem mee dat de burger mag vragen van de staat wat hij wil. Als er minder staat is, zal hij ook minder kunnen vragen. |
Citaat:
Ik ben ook een voorstander van minder vragen. Maar ik zal het recht verdedigen om het te vragen. Alsook van deze moslims. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be