![]() |
voorstel tot confederalisme op IJzerbedevaart?
De persmededeling die vandaag werd verstuurd door het IJzerbedevaart commité laat vermoeden dat iets dergelijks in de maak is.
Uit betrouwbare bron vernam ik dat Leterme een forse stap wil zetten. Is dit wanhoop of ernstig te nemen, is dit van dezelfde orde als het confederalistisch voorstel van José Happart of integendeel een stap naar een ontwarren van een gordiaanse knoop? Citaat:
|
mja, kzal nog zien wa dak doe ,zal waarschijnlijk nt lukken
mr mijn gedachten zijn aan de ijzer. at flanders fields ( schoon museum trouwens) |
Ze zijn precies wanhopig op dat Pseudo-Vlaams bedevaart.
De Volksverraders van het yzerbedevaardcomité hebben geen enkel recht om te spreken over de toekomst van Vlaanderen na hun verraad tegenover Vlaanderen en haar helden. |
Als het van die zoetwatermosselen moet komen zal het nog lang duren.
|
Citaat:
|
Jammer dat ik niet kan gaan zondag (ik ben trouwens ook naar de Ijzerwake geweest). Ik had graag gezien en gehoord wat ze daar allemaal zouden zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat kan Baeten nog zeggen wat nog niet gezegd is op 19 augustus.
Niks dus! |
Citaat:
|
Citaat:
We hebben ze het zelf laten doen, eigenlijk moeten we niet klagen. |
En in dit topic zie je het mooie voorbeeld waarom Vlaanderen binnenkort niet onafhankelijk zal worden. :-)
|
Citaat:
|
Wat baat een kaars en bril als de uil niet zien wil, HAMC?
Of wil je écht dat ik een boompje over doelen, middelen, machiavelli, eendracht, gemeenschapszin en dergelijke kom opzetten? Neeneen, zoals jullie nu bezig zijn is het leuk, gezellig en plezant. Toch als je de stilstand buiten beschouwing laat. |
Citaat:
|
Neen, tussen Vlamingen en 'Vlamingen'.
|
Citaat:
Vrijwillige slavernij ten overstaan van het regime is van alle tijden. Ook bij een deel van de Vlaams-nationalisten. Niettemin past je beschrijving perfect bij wat er al een hele tijd tussen Vlamingen en Walen plaatsvindt en wat nooit eerder zo duidelijk tot uiting kwam als vandaag. |
Ik denk dat je niet enkel niet ziene wil, maar eigenlijk vooral drome wil.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is echter niet zo: Vlaanderen zal onafhankelijk worden door de Vlamingen, of die nu Nationalist zijn of niet. Die "broedertwist" kan de modale Vlaming niet schelen en speelt ook geen rol in zijn overwegingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be