![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De persmededeling die vandaag werd verstuurd door het IJzerbedevaart commité laat vermoeden dat iets dergelijks in de maak is.
Uit betrouwbare bron vernam ik dat Leterme een forse stap wil zetten. Is dit wanhoop of ernstig te nemen, is dit van dezelfde orde als het confederalistisch voorstel van José Happart of integendeel een stap naar een ontwarren van een gordiaanse knoop? Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 25 augustus 2007 om 02:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ze zijn precies wanhopig op dat Pseudo-Vlaams bedevaart.
De Volksverraders van het yzerbedevaardcomité hebben geen enkel recht om te spreken over de toekomst van Vlaanderen na hun verraad tegenover Vlaanderen en haar helden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() mja, kzal nog zien wa dak doe ,zal waarschijnlijk nt lukken
mr mijn gedachten zijn aan de ijzer. at flanders fields ( schoon museum trouwens)
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Als het van die zoetwatermosselen moet komen zal het nog lang duren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zoetwatermosselschelpen, hetzelfde als de kandidaat- 'Witten' op de laatste oorlogs/capitulatiedag !
![]() Laatst gewijzigd door Bert Bubber : 25 augustus 2007 om 07:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jammer dat ik niet kan gaan zondag (ik ben trouwens ook naar de Ijzerwake geweest). Ik had graag gezien en gehoord wat ze daar allemaal zouden zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() akkoord, maar toch : aanwezigheid steunt de Vlaamse zaak... Vooral nu. Als er nog nooit zoveel bedevaarders waren, zal dat ook uitgesmeerd worden in het nieuws...
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Naar het journaal kijken. Maar ik verwacht er in alle eerlijkheid niet al te veel van. 't Is uiteindelijk nog altijd dezelfde kliek die ieder minimumprogramma vroeger weigerde te tekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Wat kan Baeten nog zeggen wat nog niet gezegd is op 19 augustus.
Niks dus!
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Ik ga het woordje "verraad" laten patenteren. Ik word rijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
We hebben ze het zelf laten doen, eigenlijk moeten we niet klagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En in dit topic zie je het mooie voorbeeld waarom Vlaanderen binnenkort niet onafhankelijk zal worden.
![]()
![]() |
#13 |
|
![]() Allee, vertel is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat baat een kaars en bril als de uil niet zien wil, HAMC?
Of wil je écht dat ik een boompje over doelen, middelen, machiavelli, eendracht, gemeenschapszin en dergelijke kom opzetten? Neeneen, zoals jullie nu bezig zijn is het leuk, gezellig en plezant. Toch als je de stilstand buiten beschouwing laat.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Neen, tussen Vlamingen en 'Vlamingen'.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijwillige slavernij ten overstaan van het regime is van alle tijden. Ook bij een deel van de Vlaams-nationalisten. Niettemin past je beschrijving perfect bij wat er al een hele tijd tussen Vlamingen en Walen plaatsvindt en wat nooit eerder zo duidelijk tot uiting kwam als vandaag.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 augustus 2007 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik denk dat je niet enkel niet ziene wil, maar eigenlijk vooral drome wil.
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is echter niet zo: Vlaanderen zal onafhankelijk worden door de Vlamingen, of die nu Nationalist zijn of niet. Die "broedertwist" kan de modale Vlaming niet schelen en speelt ook geen rol in zijn overwegingen. |
|
![]() |
![]() |