![]() |
Milquet een gemakkelijke zondebok voor Vlaamse frustraties?
Is Milquet het zwart schaap geworden van de Vlamingen die hun onredelijke eisen blijven stellen?
Absurd om te zien hoe Milquet hier wordt gestigmatiseerd, alsof Maingain geen veel radicaler agenda heeft, laat staan dat die samengaat met de MR kliek van Reynders. |
Mijn optie staat er niet tussen :(
|
Ze is geen zondebok. Ze heeft gewoon zelf gekozen voor die rol door enkel de belangen van de Franstaligen te gaan verdedigen. Logische keuze wat mij betreft maar dan bewijs je natuurlijk de onwerkbaarheid van België.
|
Citaat:
|
Citaat:
EddyB, niet opnieuw beginnen. De afspraak was: als ge de poll niet aankunt, ga dan weg. Mijn polls zijn van een hoger niveau dan: "Milquet = DiRupo". |
Citaat:
Ga jij me hier de les spellen op een open forum? Jij mag je onnozelheden posten, dus ik mag er toch commentaar opgeven zeker? Als het je niet aankunt, blijf dan weg. Van afspraak weet ik niks, ik heb niks getekend... |
Een beetje verdraagzamer, Eddy...
C2C heeft z'n pilletje nog niet gekregen. |
Waarom maak je eigenlijk nog polls aan als mensen toch maar kunnen kiezen uit dezelfde opties?
|
Citaat:
|
Zondebok niet
Alle Vlaamse onderhandelaars + de pers zeggen het Milquet is gewoon madame non, het poppetje dat altijd nee schud bij elk voorstel. Reynders heeft schrik van Di Rupo die terug zou inbreken |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens heeft ieder landsgedeelte zijn eigen media die weinig rekening houden met wat er aan de overkant gebeurd. |
Citaat:
|
Als zelfs Bart De Wever zegt dat de media teveel focussen op de figuur van Milquet als madame non, dan zet dat wel een en ander in perspectief.
|
Leuke enquete met alleen maar ja antwoorden :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
flauwe poll hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
het antwoord telkens "nee" is, terwijl bij bovenstaande poll, het antwoord telkens "ja" is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be