Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Milquet een gemakkelijke zondebok voor Vlaamse frustraties? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94165)

C2C 1 september 2007 22:51

Milquet een gemakkelijke zondebok voor Vlaamse frustraties?

Is Milquet het zwart schaap geworden van de Vlamingen die hun onredelijke eisen blijven stellen?

Absurd om te zien hoe Milquet hier wordt gestigmatiseerd, alsof Maingain geen veel radicaler agenda heeft, laat staan dat die samengaat met de MR kliek van Reynders.

Isabella 1 september 2007 23:14

Mijn optie staat er niet tussen :(

De Garde 1 september 2007 23:14

Ze is geen zondebok. Ze heeft gewoon zelf gekozen voor die rol door enkel de belangen van de Franstaligen te gaan verdedigen. Logische keuze wat mij betreft maar dan bewijs je natuurlijk de onwerkbaarheid van België.

Eddy B 1 september 2007 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isabella (Bericht 2897320)

Dat zijn we gewoon in de bevragingen van C2C... alleen zijn antwoorden komen aan bod... En van de duizend draden die hij al begonnen is, is er geen enkele serieuze beginpost bij...

C2C 2 september 2007 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B (Bericht 2897332)
Dat zijn we gewoon in de bevragingen van C2C... alleen zijn antwoorden komen aan bod... En van de duizend draden die hij al begonnen is, is er geen enkele serieuze beginpost bij...

EddyB, niet opnieuw beginnen. De afspraak was: als ge de poll niet aankunt, ga dan weg.

Mijn polls zijn van een hoger niveau dan: "Milquet = DiRupo".

Eddy B 2 september 2007 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2897388)
EddyB, niet opnieuw beginnen. De afspraak was: als ge de poll niet aankunt, ga dan weg.

???
Ga jij me hier de les spellen op een open forum? Jij mag je onnozelheden posten, dus ik mag er toch commentaar opgeven zeker? Als het je niet aankunt, blijf dan weg. Van afspraak weet ik niks, ik heb niks getekend...

Desiderius 2 september 2007 00:45

Een beetje verdraagzamer, Eddy...
C2C heeft z'n pilletje nog niet gekregen.

Savatage 2 september 2007 00:52

Waarom maak je eigenlijk nog polls aan als mensen toch maar kunnen kiezen uit dezelfde opties?

Eddy B 2 september 2007 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius (Bericht 2897435)
Een beetje verdraagzamer, Eddy...
C2C heeft z'n pilletje nog niet gekregen.

Pilleke? Geef die maar ineens nen baxter 0,5% water, de rest valium of zo:roll:

Internaut 2 september 2007 03:17

Zondebok niet
Alle Vlaamse onderhandelaars + de pers zeggen het
Milquet is gewoon madame non, het poppetje dat altijd nee schud bij elk voorstel.
Reynders heeft schrik van Di Rupo die terug zou inbreken

Internaut 2 september 2007 03:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isabella (Bericht 2897320)

Uw optie is vermageren en nog eens vermageren :-P

zopas 2 september 2007 07:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 2897469)
Zondebok niet
Alle Vlaamse onderhandelaars + de pers zeggen het
Milquet is gewoon madame non, het poppetje dat altijd nee schud bij elk voorstel.
Reynders heeft schrik van Di Rupo die terug zou inbreken

Voor de Vlamingen is Milquet de zondebok en voor de Franstaligen is het Bartje, zo heeft iedereen zijn zondebok.

Trouwens heeft ieder landsgedeelte zijn eigen media die weinig rekening houden met wat er aan de overkant gebeurd.

Eddy B 2 september 2007 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 2897470)
Uw optie is vermageren en nog eens vermageren :-P

?? heb jij haar billen gezien misschien? Ik kan géén oordeel vellen : ik niet dus...

backfire! 2 september 2007 09:36

Als zelfs Bart De Wever zegt dat de media teveel focussen op de figuur van Milquet als madame non, dan zet dat wel een en ander in perspectief.

Bob 2 september 2007 09:45

Leuke enquete met alleen maar ja antwoorden :lol:

Zwartengeel 2 september 2007 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B (Bericht 2897448)
Pilleke? Geef die maar ineens nen baxter 0,5% water, de rest valium of zo:roll:

Of een ticketje enkele reis richting Frankrijk... :-P

Bob 2 september 2007 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire! (Bericht 2897570)
Als zelfs Bart De Wever zegt dat de media teveel focussen op de figuur van Milquet als madame non, dan zet dat wel een en ander in perspectief.

Maar ze heeft wel alles tegengehouden. Dus logisch dat ze de zwarte piet toegespeeld krijgt. Heb trouwens zeer sterk den indruk dat ze een spelleke speelt.

berre 2 september 2007 09:50

flauwe poll hoor

Eddy B 2 september 2007 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 2897591)
Maar ze heeft wel alles tegengehouden. Dus logisch dat ze de zwarte piet toegespeeld krijgt. Heb trouwens zeer sterk den indruk dat ze een spelleke speelt.

Al die franstalige politiekers proberen een spelletje te spelen. Ze denken dat ze met neen te zeggen, de dam kunnen sterkhouden, en de overstroming tegenhouden. Jammer voor hén is er nu eens een vlaams front, eentje waar we al zoveel jaren op wachten. Hopelijk doorbreken de liberalen het weeral niet...

Bob 2 september 2007 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2897388)

Ik zou ze van hetzelfde niveau stellen. Zij het wel dat bij "milquet-di rupo"
het antwoord telkens "nee" is, terwijl bij bovenstaande poll, het antwoord telkens "ja" is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be