![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is Milquet onterecht de zondebok geworden van de gefrustreerde radicalen? | |||
Ja, en ik word dat stilaan beu |
![]() ![]() ![]() |
10 | 41,67% |
Ja, en dit gewoon omdat ze in een coalitie zit met de PS |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Ja, en de Vlamingen maken zichzelf het hierdoor alleen maar moeilijker, onverstandig als ze zijn |
![]() ![]() ![]() |
10 | 41,67% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is Milquet het zwart schaap geworden van de Vlamingen die hun onredelijke eisen blijven stellen?
Absurd om te zien hoe Milquet hier wordt gestigmatiseerd, alsof Maingain geen veel radicaler agenda heeft, laat staan dat die samengaat met de MR kliek van Reynders.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Mijn optie staat er niet tussen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze is geen zondebok. Ze heeft gewoon zelf gekozen voor die rol door enkel de belangen van de Franstaligen te gaan verdedigen. Logische keuze wat mij betreft maar dan bewijs je natuurlijk de onwerkbaarheid van België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zijn we gewoon in de bevragingen van C2C... alleen zijn antwoorden komen aan bod... En van de duizend draden die hij al begonnen is, is er geen enkele serieuze beginpost bij...
![]() |
#5 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
EddyB, niet opnieuw beginnen. De afspraak was: als ge de poll niet aankunt, ga dan weg. Mijn polls zijn van een hoger niveau dan: "Milquet = DiRupo".
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ga jij me hier de les spellen op een open forum? Jij mag je onnozelheden posten, dus ik mag er toch commentaar opgeven zeker? Als het je niet aankunt, blijf dan weg. Van afspraak weet ik niks, ik heb niks getekend...
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Een beetje verdraagzamer, Eddy...
C2C heeft z'n pilletje nog niet gekregen.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom maak je eigenlijk nog polls aan als mensen toch maar kunnen kiezen uit dezelfde opties?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Zondebok niet
Alle Vlaamse onderhandelaars + de pers zeggen het Milquet is gewoon madame non, het poppetje dat altijd nee schud bij elk voorstel. Reynders heeft schrik van Di Rupo die terug zou inbreken |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Trouwens heeft ieder landsgedeelte zijn eigen media die weinig rekening houden met wat er aan de overkant gebeurd. Laatst gewijzigd door zopas : 2 september 2007 om 07:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() ?? heb jij haar billen gezien misschien? Ik kan géén oordeel vellen : ik niet dus...
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Als zelfs Bart De Wever zegt dat de media teveel focussen op de figuur van Milquet als madame non, dan zet dat wel een en ander in perspectief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuke enquete met alleen maar ja antwoorden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ze heeft wel alles tegengehouden. Dus logisch dat ze de zwarte piet toegespeeld krijgt. Heb trouwens zeer sterk den indruk dat ze een spelleke speelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() flauwe poll hoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Al die franstalige politiekers proberen een spelletje te spelen. Ze denken dat ze met neen te zeggen, de dam kunnen sterkhouden, en de overstroming tegenhouden. Jammer voor hén is er nu eens een vlaams front, eentje waar we al zoveel jaren op wachten. Hopelijk doorbreken de liberalen het weeral niet...
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het antwoord telkens "nee" is, terwijl bij bovenstaande poll, het antwoord telkens "ja" is. |
|
![]() |
![]() |