![]() |
Terzake : géén opwarming van de aarde!
Terzake : omtrent de leugens van de opwarming van de aarde ! KIJKEN en verslagen!
|
Ik dacht het al! ik gok maar op opwarming, maar ik begin het serieus koud te krijgen.
|
waar de waarheid ligt omtrent de opwarming van de aarde, weet ik niet, en ik denk dat niemand dat met zekerheid kan zeggen.
Wat ik wel weet is dat sommigen in dit landje hier, dat zodanig opgeklopt hebben tot een politiek thema, dat het niet mooi meer was. |
niks van geloven.
de VRT is een links bastion. :-P |
Citaat:
|
Hetgeen men gaat uitzenden is "The Great Global Warming Swindle", niets nieuw dus.
|
Idd. Niets nieuws.
Maar Eddy, je titel is wel verkeerd. -_- The Great Global Swindle zegt niét, nooit, nérgens dat er géén opwarming is. Wel dat het niet/nauwelijks te maken heeft met de mens. |
Alé, complottheorieën.
|
Citaat:
|
Ach de roze staatszender moet af en toe een geste doen en bon na twee maanden vakantie was de kast met progressieve video's wellicht leeg. :)
|
Wel, Eddy, daar hebben ze idd redelijke argumenten voor aangebracht. Maar ik ben toch niet compleet overtuigd.
'k vond het wat veel gaan over het waarom van de theorie en niet over het waarom niét. |
Citaat:
Goed vond ik de uitleg over de correlatie tussen opwarming en CO2 en niet andersom:) Dat brengt die hetze in ieder geval al tot andere proprties... |
Nu mag de waarheid aan't licht komen.
De taksen op bedrijfswagens volgens CO2 is nu toch al goedgekeurd :). (met andere woorde, de armste sukkelaars met de meest vervuilende & goedkoopste wagen t'meest) Betale mannekes, betalen zulde |
Volgende week komen de "tegenpartijen" aan het woord.
Het mag wel duidelijk zijn dat de overheid dit fenomeen gebruikt om ( weer ) in ons zakken te zitten. |
Goed dat de VRT op zijn minst al versies begint uit te zenden die niet klakkeloos meelopen in de hysterische klimaathype.
|
redelijk zielig complotfilmpje.
De kernlobby zit zo zwaar achter dienen film dat je evengoed de amerikaanse president als eerlijke persoon kunt beschouwen. Wie bepaald in België weer het energiebeleid? |
.
|
Het is inderdaad wel goed dat eens een andere visie wordt getoond en vooral de correlatie CO2 en temperatuursstijging vond ik interessant. Zo daalde de temperatuur weer in bepaalde perioden, terwijl het CO2 niveau nog steeg. Het eerste deel van de documentaire was dus wel interessant, over het tweede politieke gedeelte ben ik minder enthousiast en doet mij ook weer twijfelen over het motief en de juistheid van deze documentaire.
|
Citaat:
|
Kortere zeeweg naar Azië ontdooid
Bron: ANP Door het smelten van ijsmassa's kunnen schepen voortaan vanaf de Atlantische Oceaan boven het Noord-Amerikaanse vasteland langs naar de Stille Oceaan varen. Onder meer tussen Canada en Groenland is een ijsvrije doorgang ontstaan, meldt het Europese Ruimtevaartagentschap (ESA). De ESA baseert zich op satellietfoto's van het gebied. De snelheid waarmee het ijs verdwijnt, wijst er volgens sommige waarnemers op dat de opwarming van de aarde mogelijk nog sneller gaat dan tot dusverre werd aangenomen. De route, de noordwest-corridor, wordt al bijna dertig jaar nauwlettend in de gaten gehouden. Nooit eerder was de corridor volledig bevaarbaar. De kortere route van Europa of het oosten van Noord-Amerika naar Oost-Azië zorgt al voor geschillen over wie er over deze nieuwe vaarroute gaat. Canada claimt dat het een Canadese zeeweg is, maar de VS en de Europese Unie dringen aan op een internationale benadering van het ontdooide vaarwater tussen de Labradorzee en de Beringzee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be