![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Terzake : omtrent de leugens van de opwarming van de aarde ! KIJKEN en verslagen!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht het al! ik gok maar op opwarming, maar ik begin het serieus koud te krijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waar de waarheid ligt omtrent de opwarming van de aarde, weet ik niet, en ik denk dat niemand dat met zekerheid kan zeggen.
Wat ik wel weet is dat sommigen in dit landje hier, dat zodanig opgeklopt hebben tot een politiek thema, dat het niet mooi meer was.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() niks van geloven.
de VRT is een links bastion. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch minstens kijken om te oordelen hé
![]()
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Hetgeen men gaat uitzenden is "The Great Global Warming Swindle", niets nieuw dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. Niets nieuws.
Maar Eddy, je titel is wel verkeerd. -_- The Great Global Swindle zegt niét, nooit, nérgens dat er géén opwarming is. Wel dat het niet/nauwelijks te maken heeft met de mens.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé, complottheorieën.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar evengoed dat de dreigende rampen een zware leugen zijn, en eigenlijk een lachertje...
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach de roze staatszender moet af en toe een geste doen en bon na twee maanden vakantie was de kast met progressieve video's wellicht leeg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, Eddy, daar hebben ze idd redelijke argumenten voor aangebracht. Maar ik ben toch niet compleet overtuigd.
'k vond het wat veel gaan over het waarom van de theorie en niet over het waarom niét.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goed vond ik de uitleg over de correlatie tussen opwarming en CO2 en niet andersom ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Nu mag de waarheid aan't licht komen.
De taksen op bedrijfswagens volgens CO2 is nu toch al goedgekeurd ![]() Betale mannekes, betalen zulde
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 15 september 2007 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgende week komen de "tegenpartijen" aan het woord.
Het mag wel duidelijk zijn dat de overheid dit fenomeen gebruikt om ( weer ) in ons zakken te zitten.
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goed dat de VRT op zijn minst al versies begint uit te zenden die niet klakkeloos meelopen in de hysterische klimaathype.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() redelijk zielig complotfilmpje.
De kernlobby zit zo zwaar achter dienen film dat je evengoed de amerikaanse president als eerlijke persoon kunt beschouwen. Wie bepaald in België weer het energiebeleid?
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 15 september 2007 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 15 september 2007 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Het is inderdaad wel goed dat eens een andere visie wordt getoond en vooral de correlatie CO2 en temperatuursstijging vond ik interessant. Zo daalde de temperatuur weer in bepaalde perioden, terwijl het CO2 niveau nog steeg. Het eerste deel van de documentaire was dus wel interessant, over het tweede politieke gedeelte ben ik minder enthousiast en doet mij ook weer twijfelen over het motief en de juistheid van deze documentaire.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortere zeeweg naar Azië ontdooid
Bron: ANP Door het smelten van ijsmassa's kunnen schepen voortaan vanaf de Atlantische Oceaan boven het Noord-Amerikaanse vasteland langs naar de Stille Oceaan varen. Onder meer tussen Canada en Groenland is een ijsvrije doorgang ontstaan, meldt het Europese Ruimtevaartagentschap (ESA). De ESA baseert zich op satellietfoto's van het gebied. De snelheid waarmee het ijs verdwijnt, wijst er volgens sommige waarnemers op dat de opwarming van de aarde mogelijk nog sneller gaat dan tot dusverre werd aangenomen. De route, de noordwest-corridor, wordt al bijna dertig jaar nauwlettend in de gaten gehouden. Nooit eerder was de corridor volledig bevaarbaar. De kortere route van Europa of het oosten van Noord-Amerika naar Oost-Azië zorgt al voor geschillen over wie er over deze nieuwe vaarroute gaat. Canada claimt dat het een Canadese zeeweg is, maar de VS en de Europese Unie dringen aan op een internationale benadering van het ontdooide vaarwater tussen de Labradorzee en de Beringzee.