Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Het Vlaams Blok promoot roken? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=9667)

Den Duisteren Duikboot 21 februari 2004 18:01

Te koop via de website van het Vlaams Blok:

En dan maar rondtrompetteren dat jullie tegen drugs en voor de volksgezondheid zijn... :?

Vicky 21 februari 2004 18:10

Vlaams Blok klaagt de hypocriete houding van de overheid aan, rokertjes pesten en drugs aanmoedigen! :roll:

luqje 21 februari 2004 18:19

Oei, als thepiano hier maar geen dubbele boodschap in ziet!

pielewuiter 21 februari 2004 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pyramus

En dan maar rondtrompetteren dat jullie tegen drugs en voor de volksgezondheid zijn... :?

-------------------------
van het 't zoontje van de arrondisementsvoorzitter nu een volksvertegenwoordiger was algemeen geweten dat het een druggebruiker was ,
en die werd dan vlaamsbokvoorzitter van de jongeren in de gemeente waar ik toen woonde , omdat de toen huidige niet aanwezig was geweest op een zangfeest omdat die juist een lief had , op die vergadering was ik de enige die tegen durfde te stemmen !

ik herrinner mij ook nog toen ik een bezoekje bracht aan de propagandaleider dat die toen stond te zwaaien met een pistool

Vicky 21 februari 2004 18:44

Van een Vlaamsbokvoorzitter kan je vanalles verwachten, hé! :lol:

Tussen haakjes, het gaat niet om één individu, maar om dat waar de partij voor staat. En het Vlaams Blok is anti-drugs.

Als je het roken van sigaretten gaat verbieden, moet ook de alcohol, zoetigheden en vettige kost verboden worden. Dat is even slecht, zoniet nog slechter voor bloed-en hartvaten. (En een hele dag achter je Peeceeke zitten ook!!!) :wink:

thePiano 21 februari 2004 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luqje
Oei, als thepiano hier maar geen dubbele boodschap in ziet!

Ik gebruik een asbak van Douwe Egberts. Dat is inderdaad een dubbele boodschap: tabak en (zwarte) koffie, meer heb ik niet nodig om te internetten :P

pielewuiter 21 februari 2004 19:04

Als je het roken van sigaretten gaat verbieden, moet ook de alcohol, zoetigheden en vettige kost verboden worden. Dat is even slecht, zoniet nog slechter voor bloed-en hartvaten.
----------------------------------

maar daar stoort ge de andere mensen niet mee ,

Supe®Staaf 21 februari 2004 19:11

Citaat:

Volgens mij zie je deze Vlaamsblokactie totaal verkeerd.
Je rukt hier voorzeker zaken uit hun contekst.

Hoe kan je nu veronderstellen dat het Vlaamsblok zijn eigen volk wenst te vergiftigen met toebak, rook en smook?

Die aanstekers dienen gewoon om andersdenkenden mee af te fakkelen, en die glazen asbak om vreemdelingen de tanden mee uit te kloppen.

Stop dus met die desinformatie en hou nu eindelijk eens op het Vlaamsblok in een negatief daglicht te plaatsen. :wink:

luqje 21 februari 2004 19:13

Ooo... pielewuitermens daar ben ik het niet 100% mee eens.

Vicky 21 februari 2004 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pielewuiter
Als je het roken van sigaretten gaat verbieden, moet ook de alcohol, zoetigheden en vettige kost verboden worden. Dat is even slecht, zoniet nog slechter voor bloed-en hartvaten.
----------------------------------

maar daar stoort ge de andere mensen niet mee ,

Ik spreek hier enkel voor mezelf, maar als rookster probeer ik anderen niet te storen. Als ik ergens ben en ik wil een sigaret, dan ga ik even naar buiten. (Behalve in het vliegtuig, natuurlijk! :lol: Dan wacht ik wel tot het kan!)

Vicky 21 februari 2004 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:

Hoe kan je nu veronderstellen dat het Vlaamsblok zijn eigen volk wenst te vergiftigen met toebak, rook en smook?

Die aanstekers dienen gewoon om andersdenkenden mee af te fakkelen, en die glazen asbak om vreemdelingen de tanden mee uit te kloppen.

Stop dus met die desinformatie en hou nu eindelijk eens op het Vlaamsblok in een negatief daglicht te plaatsen. :wink:

Als die nog tanden hebben, hé! Want met die rellen weet je maar nooit! :lol:

pielewuiter 22 februari 2004 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luqje
Ooo... pielewuitermens daar ben ik het niet 100% mee eens.

----------------------------------------------

waarom sluiten ze deze draad niet af ?
abortus = moord word afgesloten omdat deze geen vraag zou bevatten

maar een reclamefolder met illigale rookartikellenreclame mag precies wel !!!

Avalon 22 februari 2004 12:18

Gelieve met iets meer inhoud te discussiëren. Indien niet zie ik me genoodzaakt deze topic te sluiten of te verplaatsen om zo het niveau van deze forumsessie te behouden.
Dank u!

Avalon

Seba 22 februari 2004 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Avalon
Gelieve met iets meer inhoud te discussiëren. Indien niet zie ik me genoodzaakt deze topic te sluiten of te verplaatsen om zo het niveau van deze forumsessie te behouden.
Dank u!

Avalon

de inhoud is volgens mij wel relevant. Het Vlaams Blok verkoopt zichzelf altijd als dé ethische partij bij uitstek, maar verkoopt wel als enigste aanstekers en assebakken?

thePiano 22 februari 2004 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:

ROTFL de LOL :)

Anderzijds is het toch ook plezant te weten dat je elke keer je sigaret kan uitdrukken op de slogan 'Eigen Volk Eerst' en alzo je minachting kan uiten voor dergelijke elitaire en racistische slogan. :wink:

De Prof 22 februari 2004 23:34

Citaat:

Toch fijn dat u roken van tabak en kanabis plaatst onder de noemer
DRUGS!

Nu, moest elke asbak alleen gebruikt worden om asse en peukjes in te dumpen.
Dan zou elk kantoor en café, of waar ook een asbak staat, nogal een puinhoop zijn.

En die aansteker, ik ben geen roker, maar ik gebruik dagelijks een aansteker, en geen lucifers
Om het gasvuur van men kookplaat aan te steken, iets op tegen?

De Knut 23 februari 2004 10:03

De aansteker dioent om wierookstokskes aan te steken, en den assepot om paperclips in te verzamelen.

Help.. het VB promoot paperclips. Fascisme!!! :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be