![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari "De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zete |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Te koop via de website van het Vlaams Blok:
![]() ![]() En dan maar rondtrompetteren dat jullie tegen drugs en voor de volksgezondheid zijn... ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Vlaams Blok klaagt de hypocriete houding van de overheid aan, rokertjes pesten en drugs aanmoedigen!
![]()
#3 |
Burger
|
![]() Oei, als thepiano hier maar geen dubbele boodschap in ziet!
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
van het 't zoontje van de arrondisementsvoorzitter nu een volksvertegenwoordiger was algemeen geweten dat het een druggebruiker was , en die werd dan vlaamsbokvoorzitter van de jongeren in de gemeente waar ik toen woonde , omdat de toen huidige niet aanwezig was geweest op een zangfeest omdat die juist een lief had , op die vergadering was ik de enige die tegen durfde te stemmen ! ik herrinner mij ook nog toen ik een bezoekje bracht aan de propagandaleider dat die toen stond te zwaaien met een pistool
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Van een Vlaamsbokvoorzitter kan je vanalles verwachten, hé!
![]() Tussen haakjes, het gaat niet om één individu, maar om dat waar de partij voor staat. En het Vlaams Blok is anti-drugs. Als je het roken van sigaretten gaat verbieden, moet ook de alcohol, zoetigheden en vettige kost verboden worden. Dat is even slecht, zoniet nog slechter voor bloed-en hartvaten. (En een hele dag achter je Peeceeke zitten ook!!!) ![]()
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() Als je het roken van sigaretten gaat verbieden, moet ook de alcohol, zoetigheden en vettige kost verboden worden. Dat is even slecht, zoniet nog slechter voor bloed-en hartvaten.
---------------------------------- maar daar stoort ge de andere mensen niet mee ,
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je rukt hier voorzeker zaken uit hun contekst. Hoe kan je nu veronderstellen dat het Vlaamsblok zijn eigen volk wenst te vergiftigen met toebak, rook en smook? Die aanstekers dienen gewoon om andersdenkenden mee af te fakkelen, en die glazen asbak om vreemdelingen de tanden mee uit te kloppen. Stop dus met die desinformatie en hou nu eindelijk eens op het Vlaamsblok in een negatief daglicht te plaatsen. ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Ooo... pielewuitermens daar ben ik het niet 100% mee eens.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#11 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
waarom sluiten ze deze draad niet af ? abortus = moord word afgesloten omdat deze geen vraag zou bevatten maar een reclamefolder met illigale rookartikellenreclame mag precies wel !!!
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Gelieve met iets meer inhoud te discussiëren. Indien niet zie ik me genoodzaakt deze topic te sluiten of te verplaatsen om zo het niveau van deze forumsessie te behouden.
Dank u! Avalon |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Anderzijds is het toch ook plezant te weten dat je elke keer je sigaret kan uitdrukken op de slogan 'Eigen Volk Eerst' en alzo je minachting kan uiten voor dergelijke elitaire en racistische slogan. ![]()
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
DRUGS! Nu, moest elke asbak alleen gebruikt worden om asse en peukjes in te dumpen. Dan zou elk kantoor en café, of waar ook een asbak staat, nogal een puinhoop zijn. En die aansteker, ik ben geen roker, maar ik gebruik dagelijks een aansteker, en geen lucifers Om het gasvuur van men kookplaat aan te steken, iets op tegen? |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() De aansteker dioent om wierookstokskes aan te steken, en den assepot om paperclips in te verzamelen.
Help.. het VB promoot paperclips. Fascisme!!! ![]() |
![]() |