![]() |
Maingain stelt niet-institutionele regering voor
Citaat:
Citaat:
|
Wel, ik weil Maingain gedeeltelijk bijtreden.
Dat ze maar een regering vormen om het land te besturen. De Vlamingen kunnen dan alle wetswijzigingen stemmen die ze willen en kunnen met eenvoudige meerderheid. Zuiver winst. Eens zien hoe lang hij zich aan zijn uitspraak zal houden :lol: |
Citaat:
Citaat:
Enfin, wat hij dus voorstelt is dat we de komende jaren maar wat aanmodderen en enkel rekeningen betalen. De 'Laisser faire, laisser aller' mentaliteit van de laatste jaren voortzetten. Niet akkoord geef mij dan maar de chaos. Na de Chaos de Kosmos. Publius Ovidius |
Citaat:
Coekie |
JA! de problemen ontkennen helpt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is een oud gezegde dat zegt dat het beter is om in Chaos te blijven strijden dan in orde stil te vallen. Trouwens een niet institutionele regering vormen zou gewoon de doodsteek betekenen voor alle Vlaamse partijen die er zouden deel van uitmaken. Als de Vlaamse partijen hier aan deelnemen, dan zullen er geen volgende regeringsonderhandelingen meer moeten gevoerd worden. Het begint dus duidelijk te worden dat niet de Vlaamse partijen maar de heer Maingain Belgie wil doen barsten. Want als men zijn voorstel volgt, dat staan de Waalse partijen in 2009 tegenover VB, LDD en VLOTT als onderhandelaars. En die zullen dan slechts onderhandelen over wie het koningshuis zal moeten herbergen en wat er met de Franstalige Brusselaars moet gebeuren, verhuizing betaald door Wallonie of Vlaanderen. Maar verder zullen er dan geen te onderhandelen thema's zijn, want dan vliegen ze gewoon buiten en houd Belgie op te bestaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meingein bewijst maar één ding: hoezeer Vlamingen en Walen verschillende volkeren zijn.
Dzjuu dedju: hoeveel keren slapen nog voor volgende woensdag? |
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk bent U geen Vlaming..;-) |
Citaat:
En RK ben ik al zeker niet! Arm wel want de Belgische zever kost teveel van mijn loon. |
Citaat:
Coekie |
Citaat:
|
Hihi.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar doe eens de test en zeg aan een tiental FDF'ers dat ze Walen zijn. Tel dan hoeveel het ontkennen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be