Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   CD&V N-VA (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=56)
-   -   Welkom (https://forum.politics.be/showthread.php?t=9792)

Fribre 24 februari 2004 15:15

Dit - voor de rest onzichtbare - forum is de eerste vrucht van het voorstel van Aangebrande dat via forumreferendum werd goedgekeurd.

Dit forum is enkel toegankelijk/zichtbaar voor leden van de gebruikersgroep "Vlaams Kartel". Het spreekt voor zich dat enkel uitgesproken N-VA'ers|CD&V'ers of sympathisanten lid kunnen worden van deze groep.

mvg,

Fribre,
moderator "Vlaams Kartel"

Pelgrim 24 februari 2004 15:43

Ik was aangenaam verrast toen ik bericht kreeg dat iemand mij bij deze groep had gevoegd, maar eerlijkheidshalve moet ik toch vermelden dat ik geen lid van NV-A of CD&V ben. Flamingant wel, uiteraard :wink:

Fribre 24 februari 2004 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Ik was aangenaam verrast toen ik bericht kreeg dat iemand mij bij deze groep had gevoegd, maar eerlijkheidshalve moet ik toch vermelden dat ik geen lid van NV-A of CD&V ben. Flamingant wel, uiteraard :wink:

Iedereen die N-VA of CD&V zal stemmen (of twijfelt op één van die twee te stemmen) heb ik proberen toe te voegen. Natuurlijk, als iemand nog mensen weet om toe te voegen kan je het hier zeggen.

SB1234 24 februari 2004 16:21

nu heb je geen keuze meer hé Pelgrim, nu kan je niet meer anders dan CD&V / N-VA stemmen :lol:

ACV 24 februari 2004 16:33

Merci Fribre ! :wink:

SB1234 24 februari 2004 16:35

dag ACV, zit je ook op het CD&V-forum?? 8)
ik heb zo'n vermoeden :lol:

Vlaamse Leeuw 24 februari 2004 17:45

Dank je wel Fribre om me toe te voegen.

Vlaanderen Boven 24 februari 2004 17:48

Misschien ook een forum voor �*lle flaminganten?

nemo 24 februari 2004 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
Iedereen die N-VA of CD&V zal stemmen (of twijfelt op één van die twee te stemmen) heb ik proberen toe te voegen. Natuurlijk, als iemand nog mensen weet om toe te voegen kan je het hier zeggen.

Waar heb je eigenlijk mijn kiesintenties gehaald?

Maakt niets uit. Thanks voor de uitnodiging. Voor alle duidelijkheid: ik ben geen CD&V'er noch N-VA'er.

Fribre 24 februari 2004 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nemo
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fribre

Waar heb je eigenlijk mijn kiesintenties gehaald?

http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=353376#353376

nemo 24 februari 2004 18:38

ach zo... :lol:

Distel 24 februari 2004 19:27

Bedankt om mij toe te voegen. Hier zullen ongetwijfeld nog interessante debatten gevoerd worden. Tot ik mij kom moeien natuurlijk. 8)

Aangebrande Phönix 24 februari 2004 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Bedankt om mij toe te voegen. Hier zullen ongetwijfeld nog interessante debatten gevoerd worden. Tot ik mij kom moeien natuurlijk. 8)

Ik beloof het niet te hebben over de mislukte sla-oogst van tussen uw tanden.

[size=1]Zolang gij zwijgt over de collaboratie van mijn voltallige kuisploeg met het Azembekistaans Koala-régime.[/size]

Distel 24 februari 2004 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel

Ik beloof het niet te hebben over de mislukte sla-oogst van tussen uw tanden.

[size=1]Zolang gij zwijgt over de collaboratie van mijn voltallige kuisploeg met het Azembekistaans Koala-régime.[/size]

Prima, dan hoef ik mijn muil ook niet te wassen. Dat bespaart me weer heel wat nattigheid, vrieskou, vijven, en zessen.

[size=1]Wacht maar tot de Buidelblaster er is. Azembekistan zal nooit meer hetzelfde zijn. De sla-oogst trouwens ook niet.[/size]

Jasper 27 februari 2004 20:30

Ik ben pas nieuw op dit forum, en weet niet hoe men kan uitmaken welke politieke sympathie ik heb.
Heb ik het dan al zo bont gemaakt na één dag :wink:

Nu de natte vinger van "mijn ontdekker" heeft de wind uit de goede hoek voelen komen. Ik heb inderdaad vorig jaar voor de N-VA gestemd, en de rest van mijn leven altijd voor de Volksunie.

Mijn eerste lidkaart van de Volksunie heb ik in 1960 "gekregen" (zo oud ben ik al). Maar ik ben niet van plan mij nog ooit bij een politieke partij aan te sluiten.

Ik hoop dat ik op dit forum nog heel wat vruchtbare discussies mag meemaken.

Philips Inc. 10 april 2004 23:20

Leuk initiatief! Op 13 juni zal de N-VA er staan!

lievendr 31 mei 2004 15:47

leuk initiatief.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be