![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit - voor de rest onzichtbare - forum is de eerste vrucht van het voorstel van Aangebrande dat via forumreferendum werd goedgekeurd.
Dit forum is enkel toegankelijk/zichtbaar voor leden van de gebruikersgroep "Vlaams Kartel". Het spreekt voor zich dat enkel uitgesproken N-VA'ers|CD&V'ers of sympathisanten lid kunnen worden van deze groep. mvg, Fribre, moderator "Vlaams Kartel" |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was aangenaam verrast toen ik bericht kreeg dat iemand mij bij deze groep had gevoegd, maar eerlijkheidshalve moet ik toch vermelden dat ik geen lid van NV-A of CD&V ben. Flamingant wel, uiteraard
![]()
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() nu heb je geen keuze meer hé Pelgrim, nu kan je niet meer anders dan CD&V / N-VA stemmen
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Merci Fribre !
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() dag ACV, zit je ook op het CD&V-forum?? 8)
ik heb zo'n vermoeden ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Dank je wel Fribre om me toe te voegen.
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien ook een forum voor �*lle flaminganten?
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maakt niets uit. Thanks voor de uitnodiging. Voor alle duidelijkheid: ik ben geen CD&V'er noch N-VA'er. |
|
![]() |
![]() |
#10 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() ach zo...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt om mij toe te voegen. Hier zullen ongetwijfeld nog interessante debatten gevoerd worden. Tot ik mij kom moeien natuurlijk. 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
[size=1]Zolang gij zwijgt over de collaboratie van mijn voltallige kuisploeg met het Azembekistaans Koala-régime.[/size]
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Wacht maar tot de Buidelblaster er is. Azembekistan zal nooit meer hetzelfde zijn. De sla-oogst trouwens ook niet.[/size]
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben pas nieuw op dit forum, en weet niet hoe men kan uitmaken welke politieke sympathie ik heb.
Heb ik het dan al zo bont gemaakt na één dag ![]() Nu de natte vinger van "mijn ontdekker" heeft de wind uit de goede hoek voelen komen. Ik heb inderdaad vorig jaar voor de N-VA gestemd, en de rest van mijn leven altijd voor de Volksunie. Mijn eerste lidkaart van de Volksunie heb ik in 1960 "gekregen" (zo oud ben ik al). Maar ik ben niet van plan mij nog ooit bij een politieke partij aan te sluiten. Ik hoop dat ik op dit forum nog heel wat vruchtbare discussies mag meemaken. |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Leuk initiatief! Op 13 juni zal de N-VA er staan!
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() leuk initiatief.