Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   5 op 5 blanke vrouwen worden geprostitueerd door blanke mannen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=98120)

C2C 17 november 2007 02:11

5 op 5 blanke vrouwen worden geprostitueerd door blanke mannen

Islamieten zeggen dat alle blanke vrouwen - 5 op 5 dus - geprostitueerd worden door de Westerse cultuur en door hun blanke mannen.

Heeft de islamiet gelijk? Misschien wel. Recent psychiatrisch onderzoek (hier al eerder besproken) toont immers aan dat 100% van alle blanke vrouwen reeds van op zeer vroege leeftijd gesexualiseerd wordt, wat lijdt tot permanente neuroses, psychoses en dodelijke aandoeningen (zoals anorexie, boulimie, depressie, zelfmoord, zelfverminking, etc...).

Hoe gaan we deze problematiek aanpakken? De islamitische man heeft ongetwijfeld een punt. Moet hij onze vrouwen komen bevrijden en beschermen?

Internaut 17 november 2007 02:30

men moet geen navolging geven aan meningen van aahangers van totalitaire religies zoals de islam. We leven hier in het Westen niet in één of ander land waar de islam de plak zwaait. De islam is gewoon inferieur aan onze opvattingen over het leven en onze normen en waarden.
Gesexualiseerd ? Dat woord bestaat eens niet. Ze ontmaagden zich wanneer ze zelf willen. De eerste keer als man (lees: ontmaagding) is naar mijn mening het beste met een hoer omdat die een pak meer ervaring heeft (wat vele gewone meisjes niet hebben + dat vele meisjes vies zijn van orale of anale seks).
Vrouwen worden hier beter behandeld dan in het discriminerend islam paradijs.
In Iran dienen vrouwen hun benen te spreiden of het word klop.

0 op 5 word geprostitueerd. Islamieten vinden dat seks enkel kan als er een kindje gemaakt moet worden, vandaar dat ze altijd spreken van prostitutie.
Zwangere vrouwen meppen ze en noemen ze hoer.
En voor de dierenliefhebbers: ze slachten schapen voor hun religie, iets dat er bij mij nooit in zal kunnen.

Wolf 17 november 2007 04:20

De Islamitische man moet zijn Islamitische dictatuur (richting vrouwen of wat dan ook) gaan uitoefenen in een Islamitisch land. Niet hier.

Als het aankomt op vrouwenrechten (of vooruitgang in het algemeen) hebben deze voorhistorische barbaren ons NIETS te leren.

longhorn 17 november 2007 04:30

'T is vrijdagavond en C2C is weer 'in form'. Ik hoop dat uw vrouw niet meeleest want dat mens moet nogal schrik hebben nu haar 'keppe' huwelijksadvies krijgt bij de plaatselijke imam. Advies#1: klop op uw vrouw maar mijd het gezicht.

Esperanza 17 november 2007 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 3078012)
'T is vrijdagavond en C2C is weer 'in form'. Ik hoop dat uw vrouw niet meeleest want dat mens moet nogal schrik hebben nu haar 'keppe' huwelijksadvies krijgt bij de plaatselijke imam. Advies#1: klop op uw vrouw maar mijd het gezicht.

Ik begrijp echt niet hoe jullie die kerel nog serieus kunnen nemen.

Zijn keuze van avatar, zijn verheerlijking van het onderwerp van zijn avatar, zijn beweringen dat Goelag slachtoffers stierven door gebrekkig functionerende kachels, zijn beweringen dat vrouwenbesnijdenis het ultima is in sexuele bevrijding, zijn... het lijstje is te lang om op te noemen.

Een agent provocateur.

sn00py 17 november 2007 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 3078042)

Zijn keuze van avatar, zijn verheerlijking van het onderwerp van zijn avatar, zijn beweringen dat Goelag slachtoffers stierven door gebrekkig functionerende kachels, zijn beweringen dat vrouwenbesnijdenis het ultima is in sexuele bevrijding, zijn... het lijstje is te lang om op te noemen.

Een agent provocateur.

en ik was nog van plan om te reageren... ;-)

Esperanza 17 november 2007 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3078078)
en ik was nog van plan om te reageren... ;-)

Aha, ik heb je zaterdagmorgen naar de vaantjes geholpen?

sn00py 17 november 2007 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 3078097)
Aha, ik heb je zaterdagmorgen naar de vaantjes geholpen?

Nee, integendeel, je hebt me behoed voor zware stommiteiten! Dank jewel!;-)

driewerf 17 november 2007 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 3078012)

keppe?

sn00py 17 november 2007 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 3078128)
keppe?

Longhorn is een west-vlaming. Daar is "m'n keppe" een koosnaampje.:lol:
Rare jongens die west-vlamingen

Jantje 17 november 2007 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 3078042)

Een agent provocateur.

C2C word hier wel serieus genomen omdat hij nu juist de persoon is die durft te schrijven wat vele hier denken en hij nu net steeds opnieuw voor een uitlaatklep zorgd waarmee men niet van het forum verbannen word.

C2C vervuld hier dus een belangrijke rol en een persoonlijke aanval op hem over zijn postings en opgestarte draden is dus niet echt wenselijk.

Jantje 17 november 2007 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 3077954)
Islamieten zeggen dat alle blanke vrouwen - 5 op 5 dus - geprostitueerd worden door de Westerse cultuur en door hun blanke mannen.

Heeft de islamiet gelijk? Misschien wel. Recent psychiatrisch onderzoek (hier al eerder besproken) toont immers aan dat 100% van alle blanke vrouwen reeds van op zeer vroege leeftijd gesexualiseerd wordt, wat lijdt tot permanente neuroses, psychoses en dodelijke aandoeningen (zoals anorexie, boulimie, depressie, zelfmoord, zelfverminking, etc...).

Hoe gaan we deze problematiek aanpakken? De islamitische man heeft ongetwijfeld een punt. Moet hij onze vrouwen komen bevrijden en beschermen?

Eigenlijk hebben ze wel gelijk, want veel mannen zien vrouwen enkel als lustobject en huisslaaf en respecten hen niet om hun persoon, maar loven enkel hun prestaties in bed en huishouden.
Inweze zijn de westerse mannen dus geen haar beter dan de moslims.
Want ook hier krijgt minstens 1 op 4 vrouwen slaag van haar partner en ook hier word 1 op 4 vrouwen door haar partner gedwongen tot sex.
Beide culturen moeten elkaar dus niet veel verwijten op het punt van vrouwenbehandeling.

Sante 17 november 2007 09:55

Citaat:

Geprostitueerd ? Dus we lenen allemaal onze vrouw uit aan andere mannen om er geld uit te slaan ? Of gaat het over sexualizering (moest effe opzoeken wat dat nu weer wil zeggen) ? Ik zie geen problemen daar, onze kleine gasten doen dat wel zonder ons. Ik denk niet dat ze daar God of allah voor nodig hebben, al zou het misschien mooier zijn als al dat gelul daarover die in de bijbel en de koran staan naar de prullemand word verwezen.

Esperanza 17 november 2007 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 3078139)
C2C word hier wel serieus genomen omdat hij nu juist de persoon is die durft te schrijven wat vele hier denken en hij nu net steeds opnieuw voor een uitlaatklep zorgd waarmee men niet van het forum verbannen word.

C2C vervuld hier dus een belangrijke rol en een persoonlijke aanval op hem over zijn postings en opgestarte draden is dus niet echt wenselijk.

Niet dat C2C mij nu zo bijster veel interesseert maar in welk opzicht vervult hij dan een volgens jou aan Politics.be gerelateerde maatschappelijke behoefte?

Zijn beweringen dat vrouwenbesnijdenis aan te raden is om tot een volledige sexuele bevrijding te komen?

Zijn beweringen dat Goelag slachtoffers stierven doordat ze over slecht functionerende kachels beschikten?

Zijn beweringen dat 5 op 5, dus met andere woorden, alle blanke vrouwen worden geprostitueerd?

Zijn talloze andere beweringen die... noem maar op (even doorklikken op zijn naam en de door hem opgestarte topics doorzoeken).

Als ik het goed begrijp schrijft C2C dus wat jij ondermeer denkt en fungeert hij ook als jouw uitlaatklep?

A propos, wie zijn die vele anderen waarnaar je refereert? Een enquete gehouden?

:silly:

-=EXCALIBUR=- 17 november 2007 10:34

Citaat:

Islamieten zeggen dat

Ze zeggen zoveel. :lol:

Esperanza 17 november 2007 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 3078142)
Want ook hier krijgt minstens 1 op 4 vrouwen slaag van haar partner en ook hier word 1 op 4 vrouwen door haar partner gedwongen tot sex.

1 op 4 is voor jou gelijk aan 5 op 5?

Interessante manier om statistieken te interpreteren...

sn00py 17 november 2007 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 3078142)
Eigenlijk hebben ze wel gelijk, want veel mannen zien vrouwen enkel als lustobject en huisslaaf en respecten hen niet om hun persoon, maar loven enkel hun prestaties in bed en huishouden.
Inweze zijn de westerse mannen dus geen haar beter dan de moslims.
Beide culturen moeten elkaar dus niet veel verwijten op het punt van vrouwenbehandeling.

JONGENS WAT EEN GEZEIK! Jantje bedoelt dus dat wij westerlingen geen commentaar meer mogen hebben op de positie van de vrouw in de islam. Want we zouden zelf geen haar beter zijn?:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Jongen, gij zijt echt een intellectueel slangenmens. Om u in zo bochten te wringen om toch maar niets slechts over de islam te moeten horen. Triest, intriest

sn00py 17 november 2007 10:58

Maar ondertussen is C2C wel in zijn opzet geslaagd: er wordt meer hier gereageerd dan op mijn topic http://forum.politics.be/showthread.php?t=98108

en die is GEEN nonsens! Bedankt C2C om mijn draad te boycotten!

Jantje 17 november 2007 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 3078202)
Niet dat C2C mij nu zo bijster veel interesseert maar in welk opzicht vervult hij dan een volgens jou aan Politics.be gerelateerde maatschappelijke behoefte?

Zijn beweringen dat vrouwenbesnijdenis aan te raden is om tot een volledige sexuele bevrijding te komen?

Zijn beweringen dat Goelag slachtoffers stierven doordat ze over slecht functionerende kachels beschikten?

Zijn beweringen dat 5 op 5, dus met andere woorden, alle blanke vrouwen worden geprostitueerd?

Zijn talloze andere beweringen die... noem maar op (even doorklikken op zijn naam en de door hem opgestarte topics doorzoeken).

Als ik het goed begrijp schrijft C2C dus wat jij ondermeer denkt en fungeert hij ook als jouw uitlaatklep?

A propos, wie zijn die vele anderen waarnaar je refereert? Een enquete gehouden?

:silly:

Zijn openingstellingen zijn idd vaak schokkerend, maar ze doorbreken keer op keer een taboe.
Er zijn verschillende ander mensen die dezelfde zaken in discussie willen brengen met dit als resultaat.

Citaat:

Maar ondertussen is C2C wel in zijn opzet geslaagd: er wordt meer hier gereageerd dan op mijn topic http://forum.politics.be/showthread.php?t=98108

en die is GEEN nonsens! Bedankt C2C om mijn draad te boycotten!

predator 17 november 2007 11:06

C2C stelde :

Citaat:

De islamitische man heeft ongetwijfeld een punt. Moet hij onze vrouwen komen bevrijden en beschermen?
C2C, gelieve na :

een punt

in te vullen :

ige schaar !

De "schrijfregel" wordt dus :

De islamitische man heeft ongetwijfeld een puntige schaar !

Die puntige schaar wordt dan gebruikt om het vrouwelijk :

clitje

te verwijderen.

Vreemde wijze om de vrouw te :

- bevrijden
- beschermen
- integreren.

Je weet toch, commie, dat méér dan 90% van de vrouwen (meisjes én gehuwde volwassen vrouwen) onmogelijk een

(bevredigend) orgasme

kan bereiken zonder stimulatie van de clitoris ?

Beste Groeten.

Naschrift.

C2C ! Hoe geslaagd zou je de nieuwe integratie slogan vinden :

- Hoofddoek OP !
- Clitje AF !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be