![]() |
5 op 5 blanke vrouwen worden geprostitueerd door blanke mannen
Islamieten zeggen dat alle blanke vrouwen - 5 op 5 dus - geprostitueerd worden door de Westerse cultuur en door hun blanke mannen.
Heeft de islamiet gelijk? Misschien wel. Recent psychiatrisch onderzoek (hier al eerder besproken) toont immers aan dat 100% van alle blanke vrouwen reeds van op zeer vroege leeftijd gesexualiseerd wordt, wat lijdt tot permanente neuroses, psychoses en dodelijke aandoeningen (zoals anorexie, boulimie, depressie, zelfmoord, zelfverminking, etc...). Hoe gaan we deze problematiek aanpakken? De islamitische man heeft ongetwijfeld een punt. Moet hij onze vrouwen komen bevrijden en beschermen? |
men moet geen navolging geven aan meningen van aahangers van totalitaire religies zoals de islam. We leven hier in het Westen niet in één of ander land waar de islam de plak zwaait. De islam is gewoon inferieur aan onze opvattingen over het leven en onze normen en waarden.
Gesexualiseerd ? Dat woord bestaat eens niet. Ze ontmaagden zich wanneer ze zelf willen. De eerste keer als man (lees: ontmaagding) is naar mijn mening het beste met een hoer omdat die een pak meer ervaring heeft (wat vele gewone meisjes niet hebben + dat vele meisjes vies zijn van orale of anale seks). Vrouwen worden hier beter behandeld dan in het discriminerend islam paradijs. In Iran dienen vrouwen hun benen te spreiden of het word klop. 0 op 5 word geprostitueerd. Islamieten vinden dat seks enkel kan als er een kindje gemaakt moet worden, vandaar dat ze altijd spreken van prostitutie. Zwangere vrouwen meppen ze en noemen ze hoer. En voor de dierenliefhebbers: ze slachten schapen voor hun religie, iets dat er bij mij nooit in zal kunnen. |
De Islamitische man moet zijn Islamitische dictatuur (richting vrouwen of wat dan ook) gaan uitoefenen in een Islamitisch land. Niet hier.
Als het aankomt op vrouwenrechten (of vooruitgang in het algemeen) hebben deze voorhistorische barbaren ons NIETS te leren. |
'T is vrijdagavond en C2C is weer 'in form'. Ik hoop dat uw vrouw niet meeleest want dat mens moet nogal schrik hebben nu haar 'keppe' huwelijksadvies krijgt bij de plaatselijke imam. Advies#1: klop op uw vrouw maar mijd het gezicht.
|
Citaat:
Zijn keuze van avatar, zijn verheerlijking van het onderwerp van zijn avatar, zijn beweringen dat Goelag slachtoffers stierven door gebrekkig functionerende kachels, zijn beweringen dat vrouwenbesnijdenis het ultima is in sexuele bevrijding, zijn... het lijstje is te lang om op te noemen. Een agent provocateur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rare jongens die west-vlamingen |
Citaat:
C2C vervuld hier dus een belangrijke rol en een persoonlijke aanval op hem over zijn postings en opgestarte draden is dus niet echt wenselijk. |
Citaat:
Inweze zijn de westerse mannen dus geen haar beter dan de moslims. Want ook hier krijgt minstens 1 op 4 vrouwen slaag van haar partner en ook hier word 1 op 4 vrouwen door haar partner gedwongen tot sex. Beide culturen moeten elkaar dus niet veel verwijten op het punt van vrouwenbehandeling. |
Citaat:
Geprostitueerd ? Dus we lenen allemaal onze vrouw uit aan andere mannen om er geld uit te slaan ? Of gaat het over sexualizering (moest effe opzoeken wat dat nu weer wil zeggen) ? Ik zie geen problemen daar, onze kleine gasten doen dat wel zonder ons. Ik denk niet dat ze daar God of allah voor nodig hebben, al zou het misschien mooier zijn als al dat gelul daarover die in de bijbel en de koran staan naar de prullemand word verwezen. |
Citaat:
Zijn beweringen dat vrouwenbesnijdenis aan te raden is om tot een volledige sexuele bevrijding te komen? Zijn beweringen dat Goelag slachtoffers stierven doordat ze over slecht functionerende kachels beschikten? Zijn beweringen dat 5 op 5, dus met andere woorden, alle blanke vrouwen worden geprostitueerd? Zijn talloze andere beweringen die... noem maar op (even doorklikken op zijn naam en de door hem opgestarte topics doorzoeken). Als ik het goed begrijp schrijft C2C dus wat jij ondermeer denkt en fungeert hij ook als jouw uitlaatklep? A propos, wie zijn die vele anderen waarnaar je refereert? Een enquete gehouden? :silly: |
Citaat:
|
Citaat:
Interessante manier om statistieken te interpreteren... |
Citaat:
Jongen, gij zijt echt een intellectueel slangenmens. Om u in zo bochten te wringen om toch maar niets slechts over de islam te moeten horen. Triest, intriest |
Maar ondertussen is C2C wel in zijn opzet geslaagd: er wordt meer hier gereageerd dan op mijn topic http://forum.politics.be/showthread.php?t=98108
en die is GEEN nonsens! Bedankt C2C om mijn draad te boycotten! |
Citaat:
Er zijn verschillende ander mensen die dezelfde zaken in discussie willen brengen met dit als resultaat. Citaat:
|
C2C stelde :
Citaat:
een punt in te vullen : ige schaar ! De "schrijfregel" wordt dus : De islamitische man heeft ongetwijfeld een puntige schaar ! Die puntige schaar wordt dan gebruikt om het vrouwelijk : clitje te verwijderen. Vreemde wijze om de vrouw te : - bevrijden - beschermen - integreren. Je weet toch, commie, dat méér dan 90% van de vrouwen (meisjes én gehuwde volwassen vrouwen) onmogelijk een (bevredigend) orgasme kan bereiken zonder stimulatie van de clitoris ? Beste Groeten. Naschrift. C2C ! Hoe geslaagd zou je de nieuwe integratie slogan vinden : - Hoofddoek OP ! - Clitje AF ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be