Los bericht bekijken
Oud 15 september 2022, 11:18   #29713
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
U quote me over iets (de uitspraken van XI) en begint dan over iets anders (CSTO lidmaatschap), in plaats van in te gaan op wat ik schreef. Daar leest u over heen.

Simpel antwoord: Dat weet ik niet. En ik doe daar geen uitspraak over omwille van eerder aangehaalde redenen.

Quote me dan even daarop aub....

Volgens dat twitterbericht dat u quote wel. Is er meer info die in die richting wijst? Indien niet zou ik in eerste instantie eens kijken wie die persoon is die dat beweert en wat die persoon nog allemaal getwitterd heeft vooraleer dat bericht over te nemen als zijnde waarheid. Of gewoon eens een zoekfunctie gebruiken.

UPDATE: Kazakhstan denies it will suspend its membership in Russia-led CSTO but will ‘not bow at Russian feet’
Het is waar, ik gooide de dingen door elkaar. OK nevermind.

De statement van Aydos Sarym is vrij duidelijk mbt CSTO. Ok, duidelijk dan.

Bon, blijft wel zo dat Kazakhstan toch wel vrij defiant is tav Rusland. bvb. uit het artikel: “In Russia, some people misrepresent this situation, arguing that Russia saved Kazakhstan, and Kazakhstan should now forever serve and bow at the feet of Russia.

Ik weet niet of ze dat zouden zijn als het beter ging voor Rusland in Oekraïne.

Ik denk toch dat de invloed van Rusland aan het afbrokkelen is, owv Oekraïne, maar dat is, idd, interpretatie/inschatting.