Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun
Jazeker ... We doen zowat alles wat een regulier gezin doet denk ik ...
We koken met inductieplaat, gebruiken dagelijks microwave, in mindere mate de warmeluchtoven, vooral omdat de microwave ook toelaat te grillen en via warme lucht te verwarmen
De t° is hier binnen steeds 22°C of 23°C.
We verwarmen met dubbele warmtepomp (1 voor sanitair (max tot 50°C via warmtewisselaar van 500 liter) en 1 voor verwarming (max tot +/- 32°C van +/- oktober tot +/- april)).
Het enige waar we een beetje naar kijken is de timing van was- en droogtoestellen, vooral na 22:00 en tijdens het weekend.
We hebben ons huis wel sterk geïsoleerd wanneer we het aankochten 9 jaar geleden met 15 cm buitenmuurisolatie, 30 cm onder het dak en 3-dubbel glas (Noot: voor 3-dubbel glas krijg je enkel subsidie wanneer je deze combineert met dak- én muurisolatie en daardoor wordt 3-dubbel goedkoper dan dubbel glas zonder subsidie)
|
Ik denk dat je iets verkeerd aan het meten bent. Het vermogen is in kW en niet in kWh.
Een inductieplaat alleen al zit rond de 2 kW.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
|