![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat was de vorige maanden ook tussen de 3 en 4 kW. Ik let er nu op dat de twee waterboilers en/of het fornuis niet samen opstaan. Veel lager zal niet gaan vermits meerdere toestellen op zich al 2 kW trekken.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onze max piek werd ingesteld op 1.85 kWh en de maandpiek voor januari staat op 1.06 kWh, in december bedroeg deze 1.42 kWh, ... Ik ben (voorlopig) heel blij ...
![]() |
![]() |
#303 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koken jullie niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen zijn dom. Een CO monitor kost 30€.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
|
![]() Citaat:
Minder dan 1,5 kW piek? Hij spreekt wel van 1,42 kWh , dan is die piek over één uur gemeten of hoe moet ik dat zien?
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn digitale meter wordt binnen drie weken geplaatst. Ik ga voor de sport eens goed mijn best doen. Eerst mijn heksie perfeksie wat bang maken, anders zal het niet lukken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 2,5 kW is niet haalbaar als je een beetje normaal wil leven.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 januari 2023 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
|
![]() Citaat:
We koken met inductieplaat, gebruiken dagelijks microwave, in mindere mate de warmeluchtoven, vooral omdat de microwave ook toelaat te grillen en via warme lucht te verwarmen De t° is hier binnen steeds 22°C of 23°C. We verwarmen met dubbele warmtepomp (1 voor sanitair (max tot 50°C via warmtewisselaar van 500 liter) en 1 voor verwarming (max tot +/- 32°C van +/- oktober tot +/- april)). Het enige waar we een beetje naar kijken is de timing van was- en droogtoestellen, vooral na 22:00 en tijdens het weekend. We hebben ons huis wel sterk geïsoleerd wanneer we het aankochten 9 jaar geleden met 15 cm buitenmuurisolatie, 30 cm onder het dak en 3-dubbel glas (Noot: voor 3-dubbel glas krijg je enkel subsidie wanneer je deze combineert met dak- én muurisolatie en daardoor wordt 3-dubbel goedkoper dan dubbel glas zonder subsidie)
![]() |
![]() |
#311 |
|
![]() Beiden in dubbel ... wel zoveel mogelijk A+++ aangekocht
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een inductieplaat alleen al zit rond de 2 kW.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Titel: Factuur voor elektriciteit en aardgas daalt met bijna 1.000 euro: “Beter nog even afwachten met intekenen op vast contract” https://www.hln.be/geld/factuur-voor...ract~ae8820b7/ Als we de prijs voor elektriciteit en gas samentellen, kom je op een gemiddelde prijs van 4.192 euro op jaarbasis. Dat is bijna 1.000 euro minder dan vorige maand.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
|
![]() Wel, ik denk dat je op een goudmijn zit. Deel uw aanpak in detail online - je gaat heel veel mensen op de goede weg helpen.
![]() |
#315 |
|
![]() Johan, ik noteer gewoon wat de Engie App mij toont ...
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die piekwaarde moet je x4 doen om het piekvermogen te krijgen.
Dus maandpiek = 1,06x4 = 4,24 kW
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 januari 2023 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
|
![]() Even gekeken naar het vermogen van inductieplaten.
Bij Bosch spreekt men van 4x2,2(3,7) kW. Het lijkt me toch dat bij gebruik van 3 inductieplaten (normaal kookgedrag) je heel snel boven de 1,5 kW piek moet uitkomen?
![]() |
#318 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb in een eerdere post hier mijn Engie App screen shot gedeeld en werk op basis van deze info Dat hangt er vooral vanaf met welk vermogen je ze gebruikt ![]() Maar we kijken daar eerlijk gezegd niet naar, wanneer water moet koken, is dat meestal onmiddellijk noodzakelijk ...
![]() |
![]() |
#319 |
|
![]() Ha, ik zie waar ik verkeerd zat.
Ik had het me te eenvoudig (en onvolledig) voorgesteld. Goed dat je dit post.
![]() |
#320 | |
|
![]() Citaat:
En wat is de eenheid van piekvermogen? Ik ben nog niet 100% mee, waarschijnlijk traag van begrip vandaag.
![]() |