Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2023, 15:06   #34
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Er zijn wel degelijk dingen gebeurd die onze democratische rechten geschonden hebben. Dat gebeurt wel vaker in de wereld. Zo is het verboden te doden en is het de meest walgelijke handeling die een mens kan ondernemen, toch kan in oorlogstijd een regering jou verplichten mensen te doden en indien je weigert kan deze regering jou doden.

Misschien zijn sommigen onder jullie ook eens wakker geschud dat we niet in een vrije democratische wereld leven en dat dat niet plots tijdens corona is "gevallen" maar dat het altijd zo geweest is, maar dat je het misschien nooit hebt beseft. Er zijn helemaal geen rechten ontnomen. Je hebt gewoon altijd onterecht gedacht dat je deze rechten had.

Een tribunaal gaat volgens mij weinig uitmaken, alles is voorbij en afgesloten. Het theater is dicht en het doek is geopend voor een economische crisis, oorlog in Oekraïne en andere thema's.

En als je graag een tribunaal wil beginnen via politics.be, dan kan je al beginnen met je echte naam en gegevens te gebruiken. Of wordt het een guerrillastrijd?
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden