Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem
Links ?
Waar schreef ik dat ?
De kiezer dus
En mocht zo’n vb -nva coalitie lukken, dan is het de vb die dichtst bij uw toverstaf komt.
En neen u begrijpt het niet juist als u denkt dat ik de nva zou verdedigen.
Ik stel alleen vast dat De Wever zich tot hier toe perfect gedraagt volgens mijn visie.
Maar hij is een totaal onbetrouwbare windhaan.
Ik verafschuw vooral alle zaken bekrompen Vlaemsch waar de bedompte spruitjeslucht af druipt.
Voor de rest ben ik heel fier op mijn Vlaamse afkomst, het Vlaams erfgoed en de Vlaamse cultuur
Wat uitsluit dat ik kan sympathiseren voor de zelfuitgeroepen zogenaamde Vlaemsch nationalisten in de politiek
|
Met "de kiezer dus" bedoel je dat de N-VA met de kiesdrempel zou flirten de kiezing daarop? Al die N-VA kiezers kiezen dan plots allemaal voor de anti-Vlaamse partijen, geloof je dat werkelijk?
Ik ken het spreekwoord, "hoop doet leven", maar ik meen dat je de Belgische anti-Vlaamse propaganda bent beginnen geloven ergens onderweg.
Ik ga er van uit dat al die propaganda één grote leugen is, in de stijl van, "wees bang domme Vlaming, wees bang en onderdanig".
BDW zijn brede volksbeweging met de rechtervleugels van CD&V en OVLD is een zuiver aspect van zijn fanatisme, want die vleugels, die bestaan niet eens.
Op Twitter zei iemand, "dat beperkt zich tot Bogaert van de CD&V", maar het is zelfs dat niet eens. Bogaert doet nu wat Michel Doomst vroeger deed, voor de kiezing "pas op of we worden Vlaams" komen roepen, en ook dat is een farce.
Ik ben benieuwd wat de volgende regeringstermijn in het federaal cordon gaat opbrengen voor de N-VA, wanneer ze zelf gaan beseffen dat ze daarin zitten. Hoe lang de bestuursraad nog vrijwillig en met stank voor dank, aan de Belgische reet wil blijven likken.