Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik zie wel wat tegenstelling. Meneerke Dries zou veel invloed hebben op Van Grieken, maar Van Grieken zegt wel: "homo-rechten zijn verworven".
|
Dat is het PR gezicht, VB haalt aan dat ze geen meerderheid hebben om die om te draaien. Dat willen ze dus wel maar willen ze niet zeggen vandaar die rare "ze zijn verworven" PR boodschap.
Citaat:
Meneerke Dries mag verder zijn ideeën hebben. Ik heb er nog geen enkel gezien dat strafbaar is (in zijn uitvoering dan, want ideeën ....) Ik vind zijn meningen dom, oerdom, afgrijselijk ouderwets ... maar hij mag ze hebben. Hij mag ze "roepen". Hij roept toch maar in de woestijn.
|
Nergens zeg ik dat hij strafbaar is, dwepen met nazisme is voor zover ik weet niet strafbaar op zich.
Citaat:
Ik las anderzijds vandaag nog op twitter van een sos die "verwittigt" dat het VB holebi-rechten wenst terug te schroeven.
Wat dus een leugen is. Bangmakerij.
|
Eerder een feit. ZIe bijvoorbeeld van grieken die zelfs gender niet erkent. Gender wat in de belgische wetgeving al erkend is.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."
-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor
The second in command of the Third Reich
|