14 juni 2024, 19:16
|
|
Minister-President
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Voltian
Over het algemeen in de westerse media wordt alles keihard gekleurd om Rusland als de boeman voor te stellen of ontken je dat?
De Amerikaanse opiniepeilingen die ik hier aangaf zijn dan ook gekleurd volgens U?
Met een vertaal app kun je toch geen persoonlijke gesprekken voeren? Is goed om de weg te vragen of de menu kaart te vertalen. Nu goed ja ik ken iemand die een relatie heeft met een Thaise die geen woord Engels spreekt en altijd vertaalapp s gebruikt. Succes gegarandeerd.
Met iedereen kunnen spreken zonder vertaalapp s, etc. maakt communicatie inderdaad gemakkelijk, en maakt het gemakkelijker om lokale vrienden te maken, met wie je s avonds op cafe of bij hen thuis een fles Armeense cognac (de favoriet van Stalin) kunt kraken. En dan komen alle onderwerpen aan bod, inclusief uiteraard politiek. Zoals U weet zijn Armeniers net als alle ex-Sovjet volkeren erg gastvrij.
Het is niet zinloos dat u in Armenie bent geweest en met eigen ogen kon zien dat het land er niet op vooruit is gegaan sinds de onafhankelijkheid, en ook alle andere indrukken maken dat u meer kent van de regio dan de gemiddelde dat is absoluut niet zinloos.Ik ontken ook niet dat er Armeniers zijn die anti-Russisch zijn en de Sovjet-periode geen fijne periode vonden, maar volgens de westerse opiniepelingen is dat wel een kleine minderheid, on Armenie toch. Of ontkent U dat?
Niet voor mij.
|
Waarom probeert ge nog?…
|