3 september en we vernemen dat Kremlin-Intendant Putin met Presidentiele egards ontvangen werd in Mongolie,door de President aldaar en verder niet in de geringste mate heeft moeten vrezen voor enigerlei ongemak...
Mongolie is nochtans mede-lid van de naties die beloofd hebben de ICC richtlijnen te volgen...
Het "International Criminal Court" heeft ,ik zeg maar iets,een arrestatiebevel tegen een zekere meneer W.Putin uitgevaardigd...Ieder ICC lid is VERPLICHT om dat uit te voeren bij de eerste de beste gelegenheid...
Mongolie dreigt nu sancties te gaan krijgen...
Maar dan bedenkt ik mij dat ze in Ulan Bator gaan denken "So What".....Wat gaan ze doen misschien.....Het eerste regiment Gepantserde Advokaten zenden?....De Stormgriffiers via het internet laten aanvallen?.....Greta zenden......?
Dit is een barst in de ICC .........en W.Putin zal nu wrikkelen....
Er zijn nog landen op deze wereld die vinden dat die "blankenoorlog" maar onder "blanken" moet uitgevochten worden.......zij hebben wel andere zaken aan hun hoofd en NIEMAND zal hen zeggen wat en hoe ze handelen ten aanzien van Moskou....
Overigens gaan wij Mongolie NODIG hebben.....nogal wat grondstoffen voor onze gegroenificeerde industrie liggen DAAR namelijk in de grond zie je.We gaan moeten BRAAF zijn.....
ZWAKTE mensen....en het is ons EIGEN schuld....