Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148
2) Ik maak dat hier wel vaker mee dat men het plots een goed ding vindt om persoonlijkheidsbeschrijvingen van andere forumleden te maken. Het is een meer omfloerste manier van een ad hominem aanval, die meer zegt over de forumpsycholoog in kwestie dan over zijn subject. Een krasse ad hominem wordt ook door de intellectueel uitgedaagde op dit forum meteen doorzien, dus de forumpsycholoog zal waarschijnlijk denken dat zo'n persoonlijkheidsbeschrijving de forumpsycholoog vooral intelligenter moet doen overkomen dan hij in werkelijkheid is.
Maar het is je uiteraard vrij om te denken en te zeggen wat je wil! Ik zal je zelfs niet rapporteren als je me begint uit te schelden voor het rot van de straat, kwestie hier wat leven in de brouwerij te brengen. 
|
Ik liet u nochtans enkel weten dat ge soms overkomt als ..., hé, NIET dat ge ... zijt.
Op dezelfde manier zou ik van DJ Trump kunnen zeggen dat hij soms - héél soms - overkomt als een verstandig mens.
En omdat ik eigenlijk véél liever samen met jou op fascisten-jacht zou willen gaan, ga ik je zeker niet uit beginnen te schelden voor het rot van de straat, zelfs al zou dat leven in de brouwerij brengen.
Maar sta mij toch toe mij af te vragen of ge de fascist wel zoudt herkennen als 'em pal voor uw neus staat.