Discussie: Censuur
Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2025, 21:18   #116
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar het wordt ook gebruikt door wortel eters, en door varkensvlees eters. Ze zeggen dat wortelen geen mensen zijn. En dat varkens geen mensen zijn. Maar in werkelijkheid doen ze het omdat ze graag wortelen of kotelet eten he. Die wortels en varkens worden ook gedeshumaniseerd.

We zijn hier al vele keren over gegaan, maar WAAROM zou men geen mensen mogen doden ? De strikt enige reden is toch dat dat een afspraak is om ZELF NIET VERMOORD te worden he. Ge gaat enkel de verbintenis aan om anderen niet te doen omdat ge wilt vermijden dat ge zelf vermoord wordt. Dat is toch de strikt enige reden om U belemmeringen op te leggen zou ik denken, dat ge daar zelf een voordeel uit haalt.

Welnu, dat wil zeggen dat de enige mensen waarmee ge dat overeen komt, die zijn die U kunnen afmaken he. Ge zou zot moeten zijn om die afspraak te maken met mensen die U niet kunnen bedreigen. Ge geeft potentiele vrijheid van moord op en ge bekomt niks in de plaats.
Ja, inderdaad. Ge moordt niet om zelf niet vermoord te worden.
Maar gij eist een actieve daad als uw recht. Het vermoorden.
Ik eis een passieve daad als mijn recht. Het recht op zelfverdediging.
Maar in weze bestaan die rechten zelfs niet. Dat is wat de "samenleving" (die ook niet bestaat) er van gemaakt heeft.
Dus schiet maar raak, beste Patrick. Maar ik vrees dat ge niet lang onder de levenden gaat blijven. En dan keert de rust weer. Ik ben dan ook eeg groot voorstander van vrij wapenbezit, allez, om u te helpen hé.

Daarnaast, enkel een zuiver mechanistisch ingesteld brein kan de gleichschaltung tussen mensen en wortelen verklaren. Dus voor zover er wortels zijn die mooie muziek kunnen maken, de sixtijnse kapel kunnen schilderen, en een raket naar de maan kunnen sturen, heb je gelijk, en is het opeten van die wortels deze vermoorden. Maar het wortelzaadje dat gesproten is, zal geen varken worden.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 31 maart 2025 om 21:35.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden