Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2025, 16:50   #662
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En uiteraard klopt hetgeen je schrijft over over cannabis totaal niet. Cannabis bestaat al langer dan de mensheid.....uiteraard het is dan ook een plant die ook vandaag nog in het wild groeit. Siberie staat er vol van net als het Himalaya gebergte.

Zelfs de oude Egyptenaren gebruikten al cannabis.

Informeer je toch wat beter.

Geschiedenis. Het gebruik van cannabis heeft vooral in Centraal en Zuid-Azië een lange voorgeschiedenis. Zo zijn restanten van zaden en bladeren gevonden naast gemummificeerde priesters in China en Egyptische mummies. Cannabis werd duizenden jaren geleden ook gebruikt door de Hindoes uit India en Nepal.
Ja en ? Cannabis is hier nooit een sociaal aanvaarde ingeburgerde wijdverbreide drug geweest is wat ik schreef. Iets anders schreef ik niet. Hennep is hier ook steeds geteeld geweest, voor de vezels en als vogelzaad, maar het was een enkeling die wist dat je er ook andere dingen mee kon aanvangen. Je legt me woorden in de mond die ik niet neerschreef. Ik weet niet hoe die debattechniek heet maar het is een lage en doorzichtige.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Volgens mij weet Xeno veel meer over drugs dan jij.
Het enige verschil tussen xeno en mij is dat hij in de bak heeft gezeten omdat hij zijn toot niet kan houden.