Los bericht bekijken
Oud Vandaag, 17:02   #83
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar dat is wat ik al de ganse tijd zeg, en ge ontkent. En dat is idioot.

Maar dan zijn we gigantisch verlinkst sinds de Franse revolutie ook he. Stel U voor zeg, de koning zijne kop afkappen ! Als ge blijft zitten in een ver verleden, dan heeft het geen zin om ten aanzien van die verre norm links en rechts te beschouwen he, je doet dat ten aanzien van de geldende normaliteit.

Enfin, ge geeft nu tenminste toe dat het de normaliteit was, en niet de wat een klein elite kliekje de ganse bevolking forceerde he.

Maar er is gewoon een veranderen. Ten aanzien van de inquisitie zullen we altijd links zijn he. Wat voor zin heeft dat ? We zijn al 600 jaar aan het verlinksen dan, maar het VOLK STAAT DAAR 200% ACHTER. In tegenstelling tot uw bewering dat het een soort van elite samenzwering was. En ja, we moeten opletten met religieuze gestoorden.

Je kan eventueel wel zeggen dat na de Grieken, het serieus gaan verrechtsen is met de Romeinen, en totaal ultra rechts is geworden met de katholieken. Toen de katholieken moesten inbinden met de wetenschappelijke revolutie is er een verlinksen geweest dat het niet schoon meer was. Wat voor zin heeft dat van U daaraan te meten ? Gij wilt terug naar de inquisitie, of is dat te onlinks ?
Het is vermoeiend je te moeten verdedigen tegen immer groter wordende stropoppen. Te vermoeiend voor mij, en bovendien zinloos.

Ik zal terug repliceren als ge vertrekt van mijn letterlijke woorden in plaats van wat je gezwollen emoties ervan maken.