Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
is maar logisch dat er zware boetes komen voor die hardrijders.
de staat heeft geld nodig, en dat geld wordt goed besteed, dus niks te klagen.
|
[font=Times New Roman][size=3]
Hardrijders!![/size][/font]
Kijk mijn vrachtwagen is gekeurd op 7,5 ton en daardoor mag ik 110 doen![/size][/font]
Voor mijn werk doe in ongeveer 60000 kilometers per jaar.[/size][/font]
Moest de politie mij een hele dag volgen ben ik zeker mijn rijbewijs kwijt want of je het wilt of niet men begaat dagelijks overtredingen!
[/size][/font]
Klein voorbeeld als je op een nationale waar men 90 mag doen een paneel ziet met 70 ga je dan juist aan da paneel al 70 doen of laat je je uitbollen of ga je bij ieder paneel bebouwde kom als een gek op je rem gaan staan(van 90 naar 50)![/size][/font]
Als men eerlijk is moet men toegeven dat men zich laat uitbollen![/size][/font]
Ewel t’is juist daar dat ze gaan flitsen!
[/size][/font]
Dat ze eens wat doen aan die middenvak rijders soms moet ik constant op het derde rijvak(aan 110 want is afgesteld) gaan omdat die klojo niet wil invoegen naar het eerste vak![/size][/font]
En superstaaf jij verdedigt de harde lijn ewel een tijdje geleden vroegen zulke overtuigden als jij om meer controle in hun woonwijk omdat die vreemden hier doorracen als gekken![/size][/font]
Toen den polies begon te flitsen in hun wijk bleken de bewoners de racers te zijn![/size][/font]
Dus let wel een beetje op voor je het beseft sta je voor de polisrecher om het uit te leggen!
[/size][/font]