Los bericht bekijken
Oud 29 april 2005, 13:36   #7
Nitroke
Burger

Nitroke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Ik kan bijna mijn open niet geloven, Blokkers beginnen al openlijk het politiek profitariaat te verdedigen. Wat "groei" toch kan doen, nietwaar...
Nog maar eens een mooi staaltje van uw jaloersheid. Het vreet echt aan je he?

Etentjes horen nu eenmaal ook bij het beleid, zakendiners noemt men dit. Men bespreekt hier de zaken in een rustige sfeer om zo tot een goed overleg te komen.
Dat het Vlaams Belang vraagt voor een restaurant in het stadshuis waardoor alle schepenen gelijk zouden worden behandeld lijkt me geen onredelijk vraag. Ieder gelijk voor de wet.

Ik weet niet of je ook actief bent in de politiek (zo te zien aan je avatar wel) maar je zal nog serieus wat moeten leren eer je weldegelijk iets van verantwoordelijkheid kan dragen volgens mij. Waarom probeer je niet eens topics te openen over de beleidsdaden van uw partij? Of wat uw partij beter zou doen dan het huidige beleid? De gemeenteraadsverkiezingen komen eraan, het is de moment.

PS. Ik wacht nog altijd op antwoord op je vorige topic maar daar zul je nu al met je mond vol tanden staan dus probeer je het maar eens met een andere. Die verzuring van de maatschappij waar mensen toch zo graag over spreken zit eerder bij de tegenstanders van het Vlaams Belang dan bij het Vlaams Belang zo te zien.