![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() LPF-Kamerlid en Coveliers op kosten Vlaams Behang naar Denemarken
Hilbrand Nawijn (LPF) is op kosten van de partij Vlaams Belang uit Vlaanderen op studiereis geweest naar Denemarken. Het Vlaams Belang betaalde zowel de vliegreis als de overnachting van het LPF-Kamerlid dat meeging op uitnodiging van fractievoorzitter Filip Dewinter. Nawijn zegt er absoluut geen problemen mee te hebben dat de Vlaamse oppositiepartij - voorheen het Vlaams Blok - zijn Deense werkbezoek betaalde. ,,Ik ging mee op uitnodiging van Filip Dewinter'', aldus het Kamerlid die op eigen titel naar het Scandinavische land vertrok. ,,Ik had het ook best zelf kunnen betalen. Maar als ze mij toch uitnodigen. Waarom niet?'' Hij benadrukt dat dit geen 'openbare liefdesverklaring voor de Vlaamse partij is'. ,,Maar ik heb zeker wel sympathie voor sommige ideeën van deze partij. Vooral op het immigratievlak.'' Nawijn sprak in januari van dit jaar op de Antwerpse nieuwjaarsbijeenkomst van Vlaams Belang. Daarover was toen erg veel ophef vanuit Nederland. Het Vlaams Belang bevestigt de overnachtings- en reiskosten voor Nawijn te hebben betaald. Het Tweede-Kamerlid werd vergezeld door Dewinter en senator Hugo Coveliers (ex-liberaal). Ook de kosten van Coveliers kwamen op rekening van Vlaams Belang. De drie waren vorige week donderdag en vrijdag in Denemarken om het Deense immigratiebeleid te bestuderen. Volgens Nawijn - die fervent voorstander is van het strenge Deense model - was de reis fantastisch en zeer interessant. ,,We zijn op regeringsniveau onthaald'', aldus de LPF'er. ,,We kunnen erg veel leren van de Denen. Zij zijn op het gebied van vreemdelingenbeleid een voorbeeld voor Europa ad * NL |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eerst zeg je op kosten van het Vlaams Behang, een regel verder is het al op kosten van het Vlaams Belang... Wat is het nu?
Eerst uit je eigen woorden raken voor je probeert iets duidelijk te maken aan anderen ![]()
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door R.Tollenaere : 26 april 2005 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Het zal niet de eerste keer en de laatste keer dat een politieke partij (eender welke) zoiets doet. Maar liever op werkbezoek gaan en iets bijleren dan het geven aan villa's in het zuiden van Frankrijk ofzo
En ik betwijfel dat het Vlaams Belang zoiets uit de lidgelden betaald, het zal eerder van hun subsidies komen. Als partijen moeten leven van enkel de lidgelden dan zouden er een pak minder politici zijn ![]() Dus leuk dat je dacht hiermee een slag te slaan anti-Vlaams Belang maar dit is de normaalste zaak van de wereld. ANdere partijen doen dit ook, zakenmensen gaan ook zo vaak op reis of op cursus om dingen bij te leren. Ik ben blij dat ze willen bijleren en niet enggeestig blijven staren op dit klein stukje land. De wereld is groter dan Vlaanderen.
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 26 april 2005 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang onderscheidt zich op meerdere vlakken van de andere partijen gelukkig. Maar een regeringsdeelname voorbereiden daar horen nu eenmaal studiereizen bij. Nooit op schoolreis geweest vroeger? Probeer gewoon te begrijpen dat partijen dit nu eenmaal doen, uw partijtje zal hier waarschijnlijk niet de fondsen voor hebben, beetje jaloers misschien?
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Gucht zit iedere week op de vlieger voor zijn eigen belang en het belang van andere profitariaten! Als we gaan zeuren over de kosten van deze reis,er zijn vele andere geldverslindende aktiviteiten in de huidige politiek aan de orde hoor!Voor alles hebben ze een studie nodig,studie voor dit,studie voor dat,studie voor............ Nawijn en FDW kunnen op mijn volledige steun rekenen over de financiering van hun reizen naar Denemarken!
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door garfield : 27 april 2005 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Neo Nazi partij ?? Welke partij bedoel je dan wel; ik dacht dat deze al meer dan 50 jaar verdwenen was ! Door al zulke uitspraken krijg ik steeds meer en meer de indruk dat de zogenaamde 'PROGRESSIEVE' hier eigenlijk eerder de oer conservatieven zijn die telkens als het hun niet mee zit direct naar het verleden grijpen ?? We leven in 2005 voor zij die het nog niet wisten ! |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 mei 2005 om 09:06. |
|
![]() |