Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
|
Dit is natuurlijk een rekenkundige becijfering maar in het verleden is meermaals gebleken dat deze cijfers met een korreltje zout mogen genomen worden. Waar ligt de angst bij ons naar de islamieten toe. Ik zelf heb geen slechte ervaringen met deze mensen en heb in het verleden veel van hun geleerd. Immers een mens is voor mij gewoon een mens ongeacht welke godsdienst ongeacht welke huidskleur. Wij allen hebben onze behoeftes onze verlangens onze angsten onze dromen. Waarom mensen veroordelen omwille van uiterlijke verschillen en gedachtes. Het zou een veruiming en verademing moeten zijn moesten we van elkander leren. En niet bij voorbaat verwerpen. Als we nu eens samen zouden werken en streven naar een betere tewerkstelling naar betere maatschappelijke structuren dan zouden we msschn meer vooruitgang boeken en ons van de onderdrukking kunnen bevrijden. Mag ik je vragen waar je angst eigenlijk ligt. Het boeit me wel en het lijkt me aangenaam je denkkronkels wat beter te leren kennen zodanig dat ik je beter kan begrijpen. Zelf ben ik werkloos maar hou eigenlijk van ieder mens ongeacht zijn geaardheid zijn denken en zijn wezen.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by armoede on 29-05-2005 at 01:31
Reason:
--------------------------------
Citaat:
|
Dit is natuurlijk een rekenkundige becijfering maar in het verleden is meermaals gebleken dat deze cijfers met een korreltje zout mogen genomen worden. Waar ligt de angst bij ons naar de islamieten toe. Ik zelf heb geen slechte ervaringen met deze mensen en heb in het verleden veel van hun geleerd. Immers een mens is voor mij gewoon een mens ongeacht welke godsdienst ongeacht welke huidskleur. Wij allen hebben onze behoeftes onze verlangens onze angsten onze dromen. Waarom mensen veroordelen omwille van uiterlijke verschillen en gedachtes. Het zou een veruiming en verademing moeten zijn moesten we van elkander leren. En niet bij voorbaat verwerpen. Als we nu eens samen zouden werken en streven naar een betere tewerkstelling naar betere maatschappelijke structuren dan zouden we msschn meer vooruitgang boeken en ons van de onderdrukking kunnen bevrijden. Mag ik je vragen waar je angst eigenlijk ligt. Het boeit me wel en het lijkt me aangenaam je denkkronkels wat beter te leren kennen zodanig dat ik je beter kan begrijpen. Zelf ben ik werkloos maar hou eigenlijk van ieder mens ongeacht zijn geaardheid zijn denken en zijn wezen.[/size] |
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by armoede on 29-05-2005 at 01:30
Reason:
Citaat:
|
Dit is natuurlijk een rekenkundige becijfering maar in het verleden is meermaals gebleken dat deze cijfers met een korreltje zout mogen genomen worden. Waar ligt de angst bij ons naar de islamieten toe. Ik zelf heb geen slechte ervaringen met deze mensen en heb in het verleden veel van hun geleerd. Immers een mens is voor mij gewoon een mens ongeacht welke godsdienst ongeacht welke huidskleur. Wij allen hebben onze behoeftes onze verlangens onze angsten onze dromen. Waarom mensen veroordelen omwille van uiterlijke verschillen en gedachtes. Het zou een veruiming en verademing moeten zijn moesten we van elkander leren. En niet bij voorbaat verwerpen. Als we nu eens samen zouden werken en streven naar een betere tewerkstelling naar betere maatschappelijke structuren dan zouden we msschn meer vooruitgang boeken. Mag ik je vragen waar je angst eigenlijk ligt. Het boeit me wel en het lijkt me aangenaam je denkkronkels wat beter te leren kennen zodanig dat ik je beter kan begrijpen. Zelf ben ik werkloos maar hou eigenlijk van ieder mens ongeacht zijn geaardheid zijn denken en zijn wezen.[/size] |
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by armoede on 29-05-2005 at 01:26
Reason:
Citaat:
|
Dit is natuurlijk een rekenkundige becijfering maar in het verleden is meermaals gebleken dat deze cijfers met een korreltje zout mogen genomen worden. Waar ligt de angst bij ons naar de islamieten toe. Ik zelf heb geen slechte ervaringen met deze mensen en heb in het verleden veel van hun geleerd. Immers een mens is voor mij gewoon een mens ongeacht welke godsdienst ongeacht welke huidskleur. Wij allen hebben onze behoeftes onze verlangens onze angsten onze dromen. Waarom mensen veroordelen omwille van uiterlijke verschillen en gedachtes. Het zou een veruiming en verademing moeten zijn moesten we van elkander leren. En niet bij voorbaat verwerpen. Als we nu eens samen zouden werken en streven naar een betere tewerkstelling naar betere maatschappelijke structuren dan zouden we msschn meer vooruitgang boeken. Mag ik je vragen waar je angst eigenlijk ligt. Het boeit me wel en het lijkt me aangenaam je denkkronkels wat beter te leren kennen zod. Zelf ben ik werkloos maar hou eigenlijk van ieder mens ongeacht zijn geaardheid zijn denken en zijn wezen.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Citaat:
|
Dit is natuurlijk een rekenkundige becijfering maar in het verleden is meermaals gebleken dat deze cijfers met een korreltje zout mogen genomen worden. Waar ligt de angst bij ons naar de islamieten toe. Ik zelf heb geen slechte ervaringen met deze mensen en heb in het verleden veel van hun geleerd. Immers een mens is voor mij gewoon een mens ongeacht welke godsdienst ongeacht welke huidskleur. Wij allen hebben onze behoeftes onze verlangens onze angsten onze dromen. Waarom mensen veroordelen omwille van uiterlijke verschillen en gedachtes. Het zou een veruiming en verademing moeten zijn moesten we van elkander leren. En niet bij voorbaat verwerpen. Als we nu eens samen zouden werken en streven naar een betere tewerkstelling naar betere maatschappelijke structuren dan zouden we msschn meer vooruitgang boeken. Mag ik je vragen waar je angst eigenlijk ligt. Het boeit me wel en het lijkt me aangenaam je denkkronkels wat beter te leren kennen zod. Zelf ben ik werkloos maar hou eigenlijk van ieder mens ongeacht zijn geaardheid zijn denken en zijn wezen.[/size] |
[/edit]
Laatst gewijzigd door armoede : 29 mei 2005 om 00:31.
|