INTERVIEW. Cemal Cavdarli (SP.A) over zijn dubbele nationaliteit ,,Waarom mag een kamerlid geen legerdienst in Turkije doen?'' 
BRUSSEL - Een Belgisch parlementslid dat in een ander land zijn dienstplicht vervult. Het lijkt onwaarschijnlijk, maar is mogelijk. SP.A-kamerlid Cemal Cavdarli trok in april naar Turkije om er zijn legerdienst te doen. ,,Waarom zou ik dat niet mogen doen? Ik heb de dubbele nationaliteit en Turkije is bij mijn weten nog altijd een Navo-bondgenoot.''
(bron: de standaard)
Is dit nu nog serieus te noemen?
Een parlementslid met een dubbele nationaliteit? Hoe kun je nu twee naties tegelijkertijd dienen?[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by genehunter on 04-06-2005 at 10:08
Reason: foto was een beetje te groot
--------------------------------
INTERVIEW. Cemal Cavdarli (SP.A) over zijn dubbele nationaliteit ,,Waarom mag een kamerlid geen legerdienst in Turkije doen?'' BRUSSEL - Een Belgisch parlementslid dat in een ander land zijn dienstplicht vervult. Het lijkt onwaarschijnlijk, maar is mogelijk. SP.A-kamerlid Cemal Cavdarli trok in april naar Turkije om er zijn legerdienst te doen. ,,Waarom zou ik dat niet mogen doen? Ik heb de dubbele nationaliteit en Turkije is bij mijn weten nog altijd een Navo-bondgenoot.''
(bron: de standaard)
Een parlementslid met een dubbele nationaliteit? Hoe kun je nu twee naties tegelijkertijd dienen?[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
INTERVIEW. Cemal Cavdarli (SP.A) over zijn dubbele nationaliteit ,,Waarom mag een kamerlid geen legerdienst in Turkije doen?'' BRUSSEL - Een Belgisch parlementslid dat in een ander land zijn dienstplicht vervult. Het lijkt onwaarschijnlijk, maar is mogelijk. SP.A-kamerlid Cemal Cavdarli trok in april naar Turkije om er zijn legerdienst te doen. ,,Waarom zou ik dat niet mogen doen? Ik heb de dubbele nationaliteit en Turkije is bij mijn weten nog altijd een Navo-bondgenoot.''
Een parlementslid met een dubbele nationaliteit? Hoe kun je nu twee naties tegelijkertijd dienen?[/size] |
[/edit]