Los bericht bekijken
Oud 18 augustus 2005, 21:29   #12
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Heel wat mensen zullen zo'n job geen twee jaar uithouden zonder daarna met serieuze klachten rond te lopen, die handenarbeid serieus moeilijk zullen maken. Het doorsnee boekhouderke zie ik er sowieso al niet aan beginnen.

Dus dan zit je daar, na 2 jaar, met een gebarsten rug.
Wat kun je doen?
- werkloos blijven (profiteren dus in jouw ogen)
- ziekteverzekering
- met pijn gaan werken
- rentenieren
Optie 1 en 2 bieden niet echt veel bestaansmiddelen - de meeste mensen willen meer dan dat. Dus niet echt een optie.
Optie 3 is LASTIG hoor vriend. Dat wil je vermijden
Optie 4 is niet mogelijk want je hebt niet veel verdient.

Gevolg: de meete mensen stoppen met zo'n job voor hun klachten te erg worden, en gaan op zoek naar een andere job.

Hoe zou je zelf zijn?

Ik heb meeeeegarespect voor de mensen die die jobs willen doen, want ze hypothekeren hun toekomst.

Het zou tof zijn mocht jij dat ook even kunnen.
[size=4] A[/size]ls ik geen werk moest hebben en ik zou verantwoordelijk zijn voor een gezin, dan zou ik dat werk vermoedelijk (ik zeg wel degelijk 'vermoedelijk', want als mijn vervangingsinkomen hoog is en ik word niet nadrukkelijk 'aangemaand'...), aanvaarden om te zorgen dat bv mijn kinderen niet in de armoede zouden terechtkomen (http://forum.politics.be/showthread.php?t=38796).
[size=4]A[/size]ls het zo'n rotjob zou zijn (U bent daar precies geweldig van op de hoogte ), dan zou ik wel uitzien naar een betere job...

[size=1]En mag ik U er nogmaals op attent maken dat bij mij iemand die onvrijwillig werkloos is geen profiteur is? [/size][edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 18-08-2005 at 22:30
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Heel wat mensen zullen zo'n job geen twee jaar uithouden zonder daarna met serieuze klachten rond te lopen, die handenarbeid serieus moeilijk zullen maken. Het doorsnee boekhouderke zie ik er sowieso al niet aan beginnen.

Wat kun je doen?
- ziekteverzekering
- met pijn gaan werken
- rentenieren
Optie 1 en 2 bieden niet echt veel bestaansmiddelen - de meeste mensen willen meer dan dat. Dus niet echt een optie.

Gevolg: de meete mensen stoppen met zo'n job voor hun klachten te erg worden, en gaan op zoek naar een andere job.

Hoe zou je zelf zijn?

Ik heb meeeeegarespect voor de mensen die die jobs willen doen, want ze hypothekeren hun toekomst.

[size=4] A[/size]ls ik geen werk moest hebben en ik zou verantwoordelijk zijn voor een gezin, dan zou ik dat werk vermoedelijk (ik zeg wel degelijk 'vermoedelijk', want als mijn vervangingsinkomen hoog is en ik word niet nadrukkelijk 'aangemaand'...), aanvaarden om te zorgen dat bv mijn kinderen niet in de armoede zouden terechtkomen (http://forum.politics.be/showthread.php?t=38796).
[size=4]A[/size]ls het zo'n rotjob zou zijn (U bent daar precies geweldig van op de hoogte ), dan zou ik wel uitzien naar een betere job...

[size=1]En mag ik U er nogmaals op attent maken dat bij mij iemand die onvrijwillig werkloos is geen profiteur is? [/size][/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Wat kun je doen?
- ziekteverzekering
- met pijn gaan werken
- rentenieren

Hoe zou je zelf zijn?

Als ik geen werk moest hebben en ik zou verantwoordelijk zijn voor een gezin, dan zou ik dat werk vermoedelijkj (ik zeg wel degelijk 'vermoedelijk', want als mijn vervangingsinkomen hoog is en ik word niet nadrukkelijk 'aangemaand'), aanvaarden om te zorgen dat bv mijn kinderen niet in de armoede zouden terechtkomen (http://forum.politics.be/showthread.php?t=38796).

[size=1]En mag ik U er nogmaals op attent maken dat bij mij iemand die onvrijwillig werkloos is geen profiteur is? [/size][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Chipie : 18 augustus 2005 om 21:30.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden