Los bericht bekijken
Oud 30 september 2005, 10:13   #11
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
een presidents achterkleinkind hoef je niet tot op sterfdatum te onderhouden met belastinggeld!

kerel, doe je oogkleppen af flip zijn nederlands is slecht, vergelijk dat eens met het Nederlands van Maxima

Toch raar dat de progressieven het tegenwoordig ook al voor het koningshuis moeten opnemen...
Als jij nu eens zo goed frans zou spreken als fluppe nederlands spreekt dan zouden we al een stapje verder staan.

Fluppe heeft wel een accent en heeft soms problemen met woordkeuze, maar dat heb ik ook als ik frans spreek.

Voor de rest, de taalproblemen van ons koningshuis, weinig om je druk over te maken. Er zijn ergere dingen:
- armoede
- groeiend racisme
- oorlog
- honger
om er maar een paar te noemen.

En ik neem het niet op voor het koningshuis,
1. ik vind het wel grappig
2. voor het overige kan het me eigenlijk geen reet schelen.....[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Khonnor on 30-09-2005 at 11:14
Reason:
--------------------------------

Citaat:
een presidents achterkleinkind hoef je niet tot op sterfdatum te onderhouden met belastinggeld!

kerel, doe je oogkleppen af flip zijn nederlands is slecht, vergelijk dat eens met het Nederlands van Maxima

Toch raar dat de progressieven het tegenwoordig ook al voor het koningshuis moeten opnemen...
Als jij nu eens zo goed frans zou spreken als fluppe nederlands spreekt dan zouden we al een stapje verder staan.

Fluppe heeft wel een accent en heeft soms problemen met woordkeuze, maar dat heb ik ook als ik frans spreek.

Voor de rest, de taalproblemen van ons koningshuis, weinig om je druk over te maken. Er zijn ergere dingen:
- armoede
- groeiend racisme
- oorlog
- honger
om er maar een paar te noemen.

En ik neem het niet op voor het koningshuis,
1. ik vind het wel grappig
2. voor het overige kan het me eigenlijk geen reet schelen.....[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

- armoede
- groeiend racisme
- oorlog
- honger
om er maar een paar te noemen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Khonnor : 30 september 2005 om 10:14.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden