Citaat:
ps : Pindar,dit is geen poging tot ridicule...ik heb dit al eens gevraagd...leggen de reptielen eieren?Of zijn het gewoon mensen (zoogdieren) die eruitzien als reptielen wanneer ze shape-shiften?
|
ok, ik weet eerlijk gezegd niet of ze eieren of zo leggen, Ik wil wel kijken of ik er achter kan komen.
Verder zijn de reptielen echt, en kunnen ze zich voordoen als
menesen (shape-shiften). Ik heb hier in de thread ook ergens wat meer hier over gezegd, zoals dat de satanische rituelen nodig zijn voor dit shape shiften. Als je meer wil weten over die reptielen raad ik je zeer zeker de volgende video/dvd aan "The Reptillian Agenda" met Credo Mutwa, die een
zeer hoog ingewijde Zulu sjamaan is/was, maar sinds die dit soort dingen bekend maakt ie is zijn leven niet meer zeker.
Welnu, het moge nou toch wel duidelijk zijn dat er een NWO aankomt?
Deze NWO zal 'geleid'worden door de reptielen en zijn zullen "openlijk" de baas
zijn, ze zijn het dus nu al maar achter de schermen.
De chemtrails nu zijn , om , meer bedoeld om een betere omgeving voor de reptielen te creeren. Niet voor ons dus! Verder worden de chemtrails gebruikt
voor stoffen die mind-control bevorderen. (wat overigens de reden is dat 'men'zo tegen roken is, de echte reden is dat er in de sigaretten stoffen zitten die de mind-control werking van andere stoffen teniet doen, geen wonder dat ze niet willen dat we roken, nog afgezien van de hyperspace technieken voor 'gronding')
Overigens, In de afgelopen periode zijn er iedere zomer branden geweest
in Californie, welnu, deze branden waren/zijn bedoeld om de reptielen
tijdelijk bovengronds te laten, terwijl de mensen op een afstand blijven.
Het gaat allemaal nog veel verder dan dit hierboven
(Dan wordt het zware kosmische kost!), maar de meeste
non-believers haken al hierbij af, zonder het te onderzoeken!
Verder, let eens op de media en U zult regelmatig imitaties van geshapeshift zien!
Bv. Robbie Williams.
Verder:
Tussen de regels door:
Ik zit nu in Amsterdam en overal zie je XXX
Nu is X het 24 ste letter van het alfabet, maar volgens de pythagoriaanse
wiskunde,(aangehangen door de illuminati) moet je dan dit doen.
24=2+4=6
Dus:
XXX=666
Voila!, need I say more?
Pindar