![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3881 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou ook wel willen weten hoe dit de lucht voor reptielen "voorbereid". Ik heb er nog nooit over gehoord maar naar argumenten luister ik zeker.
![]() |
![]() |
#3882 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3883 |
Gouverneur
|
![]() Karl Popper stelde dat samenzweringstheorieen gecreeerd worden door mensen die niet met onzekerheid kunnen omgaan. Deze bieden een verklaring, geven zekerhied in plaats van de twijfel.
Hij heeft het ook over jullie methodes, falsificationisme genaamd. Echte wetenschap gaat uit van een hypothese en gaan die dan proberen te weerleggen. Telkens ze weerlegt wordt passen ze hun hypothese aan. de hypothese word pas een wetmatigheid als men niets meer vind dat ze weerlegt. De foute manier is en hypothese opstellen en dan voortdurend proberen bevestiging te zoeken van eigen verhaal. Dit gaat uiteraard samen met het negeren van inconsistenties. Ik weet wat jullie nu denken: "Karl Popper werkt voor de NWO" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3884 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3885 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Ik denk net als niemand van ons bij het lezen van wat Popper hier zegt dat hij dofies voor de NWO werkt,maar het feit dat hij het heeft over "samenzweringstheorieen" en niet over "bepaalde samenzweringstheorieen" alleen al zorgt ervoor dat wat hij zegt onzin is.Ik verwijs maar even naar de moord op JFK bvb. (slechts 1 v.d. 100den vbn.). Straks ga je nog ontkennen dat er samenzweringen plaatsvinden op hoog niveau die de wereld in een bepaalde richting sturen.Je post is zo achterhaald als wat.Net als hetgeen Popper volgens jou zegt.Alsof er nooit samenzweringen plaatsvinden... Dit is echt betreurenswaardig Fonske! Stellen jij en Popper dat er geen samenzweringen plaatsvinden?If not,dan zie ik niet in waarom je dit postte.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 januari 2006 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3886 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ok, ik weet eerlijk gezegd niet of ze eieren of zo leggen, Ik wil wel kijken of ik er achter kan komen. Verder zijn de reptielen echt, en kunnen ze zich voordoen als menesen (shape-shiften). Ik heb hier in de thread ook ergens wat meer hier over gezegd, zoals dat de satanische rituelen nodig zijn voor dit shape shiften. Als je meer wil weten over die reptielen raad ik je zeer zeker de volgende video/dvd aan "The Reptillian Agenda" met Credo Mutwa, die een zeer hoog ingewijde Zulu sjamaan is/was, maar sinds die dit soort dingen bekend maakt ie is zijn leven niet meer zeker. Welnu, het moge nou toch wel duidelijk zijn dat er een NWO aankomt? Deze NWO zal 'geleid'worden door de reptielen en zijn zullen "openlijk" de baas zijn, ze zijn het dus nu al maar achter de schermen. De chemtrails nu zijn , om , meer bedoeld om een betere omgeving voor de reptielen te creeren. Niet voor ons dus! Verder worden de chemtrails gebruikt voor stoffen die mind-control bevorderen. (wat overigens de reden is dat 'men'zo tegen roken is, de echte reden is dat er in de sigaretten stoffen zitten die de mind-control werking van andere stoffen teniet doen, geen wonder dat ze niet willen dat we roken, nog afgezien van de hyperspace technieken voor 'gronding') Overigens, In de afgelopen periode zijn er iedere zomer branden geweest in Californie, welnu, deze branden waren/zijn bedoeld om de reptielen tijdelijk bovengronds te laten, terwijl de mensen op een afstand blijven. Het gaat allemaal nog veel verder dan dit hierboven (Dan wordt het zware kosmische kost!), maar de meeste non-believers haken al hierbij af, zonder het te onderzoeken! Verder, let eens op de media en U zult regelmatig imitaties van geshapeshift zien! Bv. Robbie Williams. Verder: Tussen de regels door: Ik zit nu in Amsterdam en overal zie je XXX Nu is X het 24 ste letter van het alfabet, maar volgens de pythagoriaanse wiskunde,(aangehangen door de illuminati) moet je dan dit doen. 24=2+4=6 Dus: XXX=666 Voila!, need I say more? Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3887 | |||
|
![]() Citaat:
De vorige eeuw is een van de meeste bloedige (zeker in aantal doden) en wrede eeuwen geweest in de mensheid. Vroeger waren ze natuurlijk ook wreed maar nu heeft men de technolgie. Atoombommen, gaskamers, .... noem maar op. Hoeveel oorlogen zijn er niet geweest waaronder 2 wereldoorlogen, en nu op dit moment zijn er nog enkele oorlogen bezig. En allemaal (zeker de oorlog in Irak) aanwijsbaar product van de door de NWO gecontroleerde landen. Als je de NWO bestudeert zie je dat ze zonder twijfel verantwoordelijk is voor het meeste leed in de 20ste eeuw. Zoals Gary Allen zegt: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3888 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nog iets, 't is niet omdat ik geen grootse samenzweringstheorieen op poten zet dat ik alles zomaar slik. Het is goed alles in vraag te stellen, dit lijkt echter vaak tot meer vragen en twijfel...deal with it!!! Citaat:
't is niet omdat alle forellen vissen zijn, dat alle vissen forellen zijn. Leer om gaan met onzekerhied, grijs bestaat ook. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3889 |
Banneling
|
![]() Ik zou zelfs meer zeggen : perfect wit en perfect zwart bestaat in real life eigenlijk niet.
Alles is dus eigenlijk grijs. 8) Laatst gewijzigd door parcifal : 26 januari 2006 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3890 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het schijnt dat dat echte nesten zijn van reptilians. Ga ervoor Pinda, ga ervoor. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3891 |
Gouverneur
|
![]() Uw avatar en de verwijzing naar het telwerk van uw grootmoeder hebben mij blijkbaar op het verkeerde been gezet.
![]() |
#3892 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een wetenschappelijke verklaring van dit fenomeen en een analyse van de chemische samenstelling van die slierten lijken mij wenselijk. Tot het zover is zullen er natuurlijk de gekste theorieën over worden verspreid, vergelijkbaar met de graancirkel- en UFO-verhalen van weleer. Ik zie Pindar (zelf door een alien verwekt?) al verlekkerd in zijn of haar pollen wrijven.
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 26 januari 2006 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3893 |
Gouverneur
|
![]() Popper is al meer dan 10 jaar dood, maar als wetenschapsfilosoof is hij oneindig betrouwbaarder dan het gros van de conspiracypublicisten.
![]() |
#3894 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zie ook: http://www.parkconsult.grontmij.com/...4B0AC4B261.htm en hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdammertje (met foto waarop de drie "andreaskruisen" te zien zijn). Wie nog meer Amsterdamse kruisjes wilt zien kan ook naar http://www.amsterdam.nl/stad_in_beel...nenwapenschild surfen.
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 26 januari 2006 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3895 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://members.chello.nl/~r.fruining/Breda.htm, De oudste afbeelding van dit wapen dateert al uit 1254. Toen was de X nog niet de 24ste letter van het (Nederlandse) alfabet.
![]() |
![]() |
#3896 |
Gouverneur
|
![]() Waarom amsterdammertje tussen de haakjes, Malinwa? Onlangs zag ik nog een reportage over iets in Leuven op ene Vlaamse TV, en daarin discussieerden/discuteerden twee "echte Vlamingen" gewoon over de Leuvense amsterdammertjes.... Of is er eigenlijk een andere (belgische) naam voor die dingetjes?
Laatst gewijzigd door Tempest : 26 januari 2006 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3897 | |
|
![]() Citaat:
In die context kunnen dolfijnen zelfs kleuren horen ![]()
![]() |
![]() |
#3898 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3899 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Als je de rest van wat we hier zeggen zal bekijken met dezelfde onbevooroordeelde approach zal je zien dat het meeste wat we zeggen meer dan gefundeerd is.
![]() |
![]() |
#3900 |
Minister-President
|
![]() Geen idee,leg me asjb eens uit waarom het een zwart-wit redenering is....
Welke onzekerheid??Leg me eens uit hoe de NWO zekerheid biedt?!?Natuurlijk bestaat grijs.Hoe sluit een NWO grijs uit??
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 januari 2006 om 19:09. |
![]() |
![]() |