Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2006, 21:22   #3881
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Ik zou ook wel willen weten hoe dit de lucht voor reptielen "voorbereid". Ik heb er nog nooit over gehoord maar naar argumenten luister ik zeker.
Oud 25 januari 2006, 21:42   #3882
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Ik ben 23.Mijn kindertijd is heus niet zo lang geleden(hoeveel minder vlogen er toen wel?).En het punt is of ze vroeger bleven hangen of niet (en verbreedden en veranderden in een soort lichte bewolking).Ik heb gisteren deze geteld die bleven hangen;niet deze die zo goed als meteen verdwenen.Bleven ze vroeger al hangen?
Heb je mn post wel goed goed gelezen?Over het Brusselse zeg ik niks.En waar heb ik het over reptielen?En ik zeg er nog expliciet bij dat ik me distantieer van de theorieen over chemtrails die het over een middel voor mind control of genocide (vergiftiging dus) hebben om dit soort reacties te vermijden....Ik zie niet in hoe dat kan;de elite leeft toch ook in die lucht...
Wat Pindar erover zegt is dan in principe een mogelijkheid,maar ik geloof het niet.Ik zou wel eens willen weten hoe hij tot zijn conclusie komt..Net als iedereen denk ik.Please Elaborate P.Thx.

ps : Pindar,dit is geen poging tot ridicule...ik heb dit al eens gevraagd...leggen de reptielen eieren?Of zijn het gewoon mensen (zoogdieren) die eruitzien als reptielen wanneer ze shape-shiften?
dit volstaat ruimschoots ...
Oud 25 januari 2006, 22:59   #3883
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Karl Popper stelde dat samenzweringstheorieen gecreeerd worden door mensen die niet met onzekerheid kunnen omgaan. Deze bieden een verklaring, geven zekerhied in plaats van de twijfel.
Hij heeft het ook over jullie methodes, falsificationisme genaamd.
Echte wetenschap gaat uit van een hypothese en gaan die dan proberen te weerleggen. Telkens ze weerlegt wordt passen ze hun hypothese aan. de hypothese word pas een wetmatigheid als men niets meer vind dat ze weerlegt.
De foute manier is en hypothese opstellen en dan voortdurend proberen bevestiging te zoeken van eigen verhaal. Dit gaat uiteraard samen met het negeren van inconsistenties.

Ik weet wat jullie nu denken:
"Karl Popper werkt voor de NWO"
Fonske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2006, 23:29   #3884
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske Bekijk bericht
Karl Popper stelde dat samenzweringstheorieen gecreeerd worden door mensen die niet met onzekerheid kunnen omgaan. Deze bieden een verklaring, geven zekerhied in plaats van de twijfel.
Echte wetenschap gaat uit van een hypothese en gaan die dan proberen te weerleggen. Telkens ze weerlegt wordt passen ze hun hypothese aan. de hypothese word pas een wetmatigheid als men niets meer vind dat ze weerlegt.
De foute manier is en hypothese opstellen en dan voortdurend proberen bevestiging te zoeken van eigen verhaal. Dit gaat uiteraard samen met het negeren van inconsistenties.

Lees de officiële rapporten eens en verifieer hoever jouw post van toepassing is voor het officiële geharrewar zonder enig fundament ...
Oud 25 januari 2006, 23:39   #3885
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:

Welke zekerheid geeft de NWO ons dan wel volgens jou?

Ik denk net als niemand van ons bij het lezen van wat Popper hier zegt dat hij dofies voor de NWO werkt,maar het feit dat hij het heeft over "samenzweringstheorieen" en niet over "bepaalde samenzweringstheorieen" alleen al zorgt ervoor dat wat hij zegt onzin is.Ik verwijs maar even naar de moord op JFK bvb. (slechts 1 v.d. 100den vbn.).
Straks ga je nog ontkennen dat er samenzweringen plaatsvinden op hoog niveau die de wereld in een bepaalde richting sturen.Je post is zo achterhaald als wat.Net als hetgeen Popper volgens jou zegt.Alsof er nooit samenzweringen plaatsvinden...
Dit is echt betreurenswaardig Fonske!

Stellen jij en Popper dat er geen samenzweringen plaatsvinden?If not,dan zie ik niet in waarom je dit postte.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 januari 2006 om 23:40.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 12:19   #3886
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ps : Pindar,dit is geen poging tot ridicule...ik heb dit al eens gevraagd...leggen de reptielen eieren?Of zijn het gewoon mensen (zoogdieren) die eruitzien als reptielen wanneer ze shape-shiften?

ok, ik weet eerlijk gezegd niet of ze eieren of zo leggen, Ik wil wel kijken of ik er achter kan komen.
Verder zijn de reptielen echt, en kunnen ze zich voordoen als
menesen (shape-shiften). Ik heb hier in de thread ook ergens wat meer hier over gezegd, zoals dat de satanische rituelen nodig zijn voor dit shape shiften. Als je meer wil weten over die reptielen raad ik je zeer zeker de volgende video/dvd aan "The Reptillian Agenda" met Credo Mutwa, die een
zeer hoog ingewijde Zulu sjamaan is/was, maar sinds die dit soort dingen bekend maakt ie is zijn leven niet meer zeker.
Welnu, het moge nou toch wel duidelijk zijn dat er een NWO aankomt?
Deze NWO zal 'geleid'worden door de reptielen en zijn zullen "openlijk" de baas
zijn, ze zijn het dus nu al maar achter de schermen.
De chemtrails nu zijn , om , meer bedoeld om een betere omgeving voor de reptielen te creeren. Niet voor ons dus! Verder worden de chemtrails gebruikt
voor stoffen die mind-control bevorderen. (wat overigens de reden is dat 'men'zo tegen roken is, de echte reden is dat er in de sigaretten stoffen zitten die de mind-control werking van andere stoffen teniet doen, geen wonder dat ze niet willen dat we roken, nog afgezien van de hyperspace technieken voor 'gronding')
Overigens, In de afgelopen periode zijn er iedere zomer branden geweest
in Californie, welnu, deze branden waren/zijn bedoeld om de reptielen
tijdelijk bovengronds te laten, terwijl de mensen op een afstand blijven.
Het gaat allemaal nog veel verder dan dit hierboven
(Dan wordt het zware kosmische kost!), maar de meeste
non-believers haken al hierbij af, zonder het te onderzoeken!

Verder, let eens op de media en U zult regelmatig imitaties van geshapeshift zien!
Bv. Robbie Williams.

Verder:

Tussen de regels door:
Ik zit nu in Amsterdam en overal zie je XXX
Nu is X het 24 ste letter van het alfabet, maar volgens de pythagoriaanse
wiskunde,(aangehangen door de illuminati) moet je dan dit doen.
24=2+4=6
Dus:
XXX=666

Voila!, need I say more?

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 12:43   #3887
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weeral die foute redenering die al tot in het oneindige herhaald is. Als de NWO er is blijkt dat we in een veel benardere positie zitten dan met het conventionele wereldbeeld, waar dingen gebeuren per toeval of een door een soort automatische werking die niet begrepen wordt, het gebeurt maar.Bovendien is deze redenering zelf een voorbeeld van falsificationisme. Het slalomt om de feiten dat de NWO er is en zegt gewoon dat mensen die ideeën hebben zoals ons niet met onzekerheid kunnen omgaan.

De vorige eeuw is een van de meeste bloedige (zeker in aantal doden) en wrede eeuwen geweest in de mensheid. Vroeger waren ze natuurlijk ook wreed maar nu heeft men de technolgie. Atoombommen, gaskamers, .... noem maar op.
Hoeveel oorlogen zijn er niet geweest waaronder 2 wereldoorlogen, en nu op dit moment zijn er nog enkele oorlogen bezig. En allemaal (zeker de oorlog in Irak) aanwijsbaar product van de door de NWO gecontroleerde landen.

Als je de NWO bestudeert zie je dat ze zonder twijfel verantwoordelijk is voor het meeste leed in de 20ste eeuw.

Zoals Gary Allen zegt:

Citaat:
Those who believe that major world events result from planning are laughed at for believing in the “conspiracy theory of history.” Of course, no one in this modern day and age really believes in the conspiracy theory of history - except those who have taken the time to study the subject. When you think about it, there are really only two theories of history. Either things happen by accident neither planned nor caused by anybody, or they happen because they are planned and somebody causes them to happen.

In reality, it is the accidental theory of history" preached in the unhallowed Halls of Ivy which should be ridiculed. Otherwise, why does every recent ad- ministration make the same mistakes as the previous ones? Why do they repeat the errors of the past which produce inflation, depressions and war? Why does our State Department "stumble" from one Communist-aiding "blunder" to another? If you believe it is all an accident or the result of mysterious and unexplainable tides of history, you will be regarded as an "intellectual" who understands that we live in a complex world. If you believe that something like 32,496 consecutive coincidences over the past forty years stretches the law of averages a bit, you are a kook!
En deze:

Citaat:
With the leaders of the academic and communications world assuming this sneering attitude towards the conspiratorial (or cause and effect) theory of history, it is not surprising that millions of innocent and well-meaning people, in a natural desire not to appear naive, assume the attitudes and repeat the cliches of the opinion makers. These persons, in their attempt to appear sophisticated, assume their mentors' air of smug superiority even though they themselves have not spent five minutes in study on the subject of international conspiracy.
Oud 26 januari 2006, 12:44   #3888
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk net als niemand van ons bij het lezen van wat Popper hier zegt dat hij dofies voor de NWO werkt,maar het feit dat hij het heeft over "samenzweringstheorieen" en niet over "bepaalde samenzweringstheorieen" alleen al zorgt ervoor dat wat hij zegt onzin is.Ik verwijs maar even naar de moord op JFK bvb. (slechts 1 v.d. 100den vbn.).
Straks ga je nog ontkennen dat er samenzweringen plaatsvinden op hoog niveau die de wereld in een bepaalde richting sturen.Je post is zo achterhaald als wat.Net als hetgeen Popper volgens jou zegt.Alsof er nooit samenzweringen plaatsvinden...
Zoek maar bevestiging van uw verhaal... je bevestigd enkel mijn verwijt.
Nog iets, 't is niet omdat ik geen grootse samenzweringstheorieen op poten zet dat ik alles zomaar slik. Het is goed alles in vraag te stellen, dit lijkt echter vaak tot meer vragen en twijfel...deal with it!!!

Citaat:
Stellen jij en Popper dat er geen samenzweringen plaatsvinden?If not,dan zie ik niet in waarom je dit postte.
Je mist totaal de pointe. En toont weerom jullie capaciteiten om inconsistenties in jullie verhaal te negeren. Wat voor een zwart-wit redenering is dat nu.
't is niet omdat alle forellen vissen zijn, dat alle vissen forellen zijn.
Leer om gaan met onzekerhied, grijs bestaat ook.
Fonske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 14:01   #3889
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou zelfs meer zeggen : perfect wit en perfect zwart bestaat in real life eigenlijk niet.
Alles is dus eigenlijk grijs.
8)

Laatst gewijzigd door parcifal : 26 januari 2006 om 14:01.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 14:04   #3890
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Tussen de regels door:
24=2+4=6
Dus:
XXX=666

Voila!, need I say more?

Pindar
Ja! We verwachten minstens een diepgravend persoonlijk onderzoek van elk etablissement waar die XXX op vermeld staat.
Het schijnt dat dat echte nesten zijn van reptilians.

Ga ervoor Pinda, ga ervoor.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 16:28   #3891
malinois
Gouverneur

malinois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben 23.Mijn kindertijd is heus niet zo lang geleden
Uw avatar en de verwijzing naar het telwerk van uw grootmoeder hebben mij blijkbaar op het verkeerde been gezet.
Oud 26 januari 2006, 16:34   #3892
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Heb je mn post wel goed goed gelezen?Over het Brusselse zeg ik niks.En waar heb ik het over reptielen?En ik zeg er nog expliciet bij dat ik me distantieer van de theorieen over chemtrails die het over een middel voor mind control of genocide (vergiftiging dus) hebben om dit soort reacties te vermijden....Ik zie niet in hoe dat kan;de elite leeft toch ook in die lucht...
Wat Pindar erover zegt is dan in principe een mogelijkheid,maar ik geloof het niet.Ik zou wel eens willen weten hoe hij tot zijn conclusie komt..Net als iedereen denk ik.Please Elaborate P.Thx.

Ik ben eens gaan kijken op de website www.chemtrails.nl en zie nu ook in dat sommige van die gas- of vochtslierten iets anders zijn dan de contrails die door vliegtuigen worden voortgebracht.

Een wetenschappelijke verklaring van dit fenomeen en een analyse van de chemische samenstelling van die slierten lijken mij wenselijk.

Tot het zover is zullen er natuurlijk de gekste theorieën over worden verspreid, vergelijkbaar met de graancirkel- en UFO-verhalen van weleer. Ik zie Pindar (zelf door een alien verwekt?) al verlekkerd in zijn of haar pollen wrijven.

Laatst gewijzigd door malinois : 26 januari 2006 om 16:42.
malinois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 16:42   #3893
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
[...]
Popper is al meer dan 10 jaar dood, maar als wetenschapsfilosoof is hij oneindig betrouwbaarder dan het gros van de conspiracypublicisten.
Oud 26 januari 2006, 16:57   #3894
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
24=2+4=6
Dus:
XXX=666

Voila!, need I say more?

Pindar
XXX is gewoon het stadswapen van Amsterdam - het staat bijvoorbeeld al tientallen jaren op elk "amsterdammertje".
Zie ook: http://www.parkconsult.grontmij.com/...4B0AC4B261.htm
en hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdammertje (met foto waarop de drie "andreaskruisen" te zien zijn).
Wie nog meer Amsterdamse kruisjes wilt zien kan ook naar http://www.amsterdam.nl/stad_in_beel...nenwapenschild surfen.

Laatst gewijzigd door malinois : 26 januari 2006 om 17:08.
malinois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 17:06   #3895
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois Bekijk bericht
XXX is gewoon het stadswapen van Amsterdam - het staat bijvoorbeeld al tientallen jaren op elk "amsterdammertje".
Zie ook: http://www.parkconsult.grontmij.com/...4B0AC4B261.htm
en hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdammertje (met foto waarop de drie "andreaskruisen" te zien zijn).
Vergelijkkbaar is ook het stadswapen van Breda:
http://members.chello.nl/~r.fruining/Breda.htm, De oudste afbeelding van dit wapen dateert al uit 1254. Toen was de X nog niet de 24ste letter van het (Nederlandse) alfabet.
Oud 26 januari 2006, 17:50   #3896
Tempest
Gouverneur

Tempest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
XXX is gewoon het stadswapen van Amsterdam - het staat bijvoorbeeld al tientallen jaren op elk "amsterdammertje"
Waarom amsterdammertje tussen de haakjes, Malinwa? Onlangs zag ik nog een reportage over iets in Leuven op ene Vlaamse TV, en daarin discussieerden/discuteerden twee "echte Vlamingen" gewoon over de Leuvense amsterdammertjes.... Of is er eigenlijk een andere (belgische) naam voor die dingetjes?

Laatst gewijzigd door Tempest : 26 januari 2006 om 17:54.
Tempest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 18:11   #3897
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik zou zelfs meer zeggen : perfect wit en perfect zwart bestaat in real life eigenlijk niet.
Alles is dus eigenlijk grijs.
8)
Kleuren op zich bestaan niet eens. T'is gewoon een interpretatie van onze hersenen van golven met een bepaalde frequentie.

In die context kunnen dolfijnen zelfs kleuren horen
Oud 26 januari 2006, 18:14   #3898
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Kleuren op zich bestaan niet eens. T'is gewoon een interpretatie van onze hersenen van golven met een bepaalde frequentie.

In die context kunnen dolfijnen zelfs kleuren horen

.....of voelen
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 18:53   #3899
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Ik ben eens gaan kijken op de website www.chemtrails.nl en zie nu ook in dat sommige van die gas- of vochtslierten iets anders zijn dan de contrails die door vliegtuigen worden voortgebracht.

Een wetenschappelijke verklaring van dit fenomeen en een analyse van de chemische samenstelling van die slierten lijken mij wenselijk.
Jep,that's exactly what I was saying....waren de andere dissers (of iedereen eigenlijk) maar even eerlijk als jij.

Als je de rest van wat we hier zeggen zal bekijken met dezelfde onbevooroordeelde approach zal je zien dat het meeste wat we zeggen meer dan gefundeerd is.
Oud 26 januari 2006, 19:06   #3900
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat voor een zwart-wit redenering is dat nu.
Geen idee,leg me asjb eens uit waarom het een zwart-wit redenering is....

Citaat:
Welke onzekerheid??Leg me eens uit hoe de NWO zekerheid biedt?!?Natuurlijk bestaat grijs.Hoe sluit een NWO grijs uit??

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 januari 2006 om 19:09.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be