Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2006, 19:59   #24
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Het is zelfs niet nodig. De B.U.B. zegt niets anders. Alleen willen jullie het maar niet begrijpen. Misschien snappen jullie nu eigenlijk waarom wij eigenlijk de enige echte flaminganten zijn. Ik bedoel de oorspronkelijke die droomden van een tweetalig unitair België (hoewel wij dat puur persoonlijk zien en niet territoriaal).
wat ik begrijp is dat in belgique nooit plaats zal zijn voor Uw modelletje. De franstaligen hebben de meerderheid altijd veracht en als een melkkoe behandelt.
De gehele misstoestanden zijn terug te voeren op halfslachtige en egoïstische beslissingen franstaliger zijde. en dat begon al bij het afschaffen van democratisch verkozen partijen bij het begin van belgique, omdat het nietr in het fransklijonne kraam paste. De grootsheid van belgique die U zo graag aanspreekt werd/wordt vooral gedragen door de belges van boven de taalgrens.
Kaart de arrogante houding en verspilzucht van onze landgenoten aan ipv te mekkeren over pietluttigheden zoals een v of een b bij nationale zenders. Trop is teveel en teveel is trop om het in Uw lievelingsnederlandais te zeggen.

Laatst gewijzigd door Miguelito : 10 februari 2006 om 20:01.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden