Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Exodus of Lex:
Hebben jullie ooit gehoord van dat NWO-Illuminati ruilkaartenspel, gelanceerd half de jaren '90, met daarin tekeningen van een brandend Pentagon en uiteenspattende en brandende WTC torens??
|
Ik was ze al eens tegengekomen,maar weet niet goed wat er van te denken.Ik had er niet echt aandacht aan besteed omdat ik dacht:"als ik een kaartspel zou uitbrengen zou het wsl ook iets in die trand zijn"

Ik zoek er niet al teveel achter.
Ik kan me wel voorstellen dat iemand die een kaartspel uitbrengt en de zaken omtrent NWO ergens heeft opgepikt de $$tekens ziet in een kaartspel met als onderwerp "de wereld veroveren".
Jackson heeft blijkbaar een inval van de Secret Service gekregen reeds in 1990;maar heeft het spel toch kunnen uitbrengen en won in 1997 blijkbaar de Origins Award voor beste cardgame van dat jaar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Moeten we dit (zoals zoveel dingen in de 9/11 zaak) ook maar weer gewoon als "toeval" zien?
|
De kaarten die Exodus postte zijn wel erg expliciet,maar zijn redelijk logische kaarten in de lijn van wat ik hierboven schreef vind ik.New World Order World War Three;allien invasie,aanval op het Pentagon...
De kaart die dat niet echt is is die van de brandende torens,die 9/11 11 jaar voorafgaat.Langs de andere kant heb ik al van meerdere mensen gelezen dat ze WTC als 1 van de meest logische doelwitten vonden voor een terreuraanval al voor 9/11 had plaatsgevonden.
En de kaart heet ook terrorist nuke;bovenstaande in acht genomen en het feit dat het geen vliegtuig is op de kaart zoek ik er weinig achter.
De inval van de Secret Service (onder Bush Sr.) is echter wel stuff om over na te denken denk ik.