Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2006, 15:31   #4141
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

....bigbrother.
http://video.google.com/videoplay?do...24396431669525
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2006, 17:51   #4142
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

[SIZE=4][SIZE=2]Bush heeft "bekegemaakt" dat er in 2002 een plan verhindert is om in de Library Tower van L.A. te vliegen. Weer een propagandazet. Zelfs de burgemeester van L.A vraagt zich af waarom hij er nu pas maar van hoort... Als het nu nog niet duidelijk is dat het terrorisme als instrument wordt gebruikt.[/SIZE][/SIZE]

[SIZE=4][SIZE=2]In het onderstaande artikel worden ook de manipulieve nieuwsuitzendingen erover besproken.
[/SIZE][/SIZE]

[SIZE=4][/SIZE]
[SIZE=4]Bush Plays Terror Card With Bogus LA Attack Plot[/SIZE]

Bootlicking news networks follow suit with dramatic images of Library Tower being destroyed

Paul Joseph Watson/Prison Planet.com | February 10 2006

In an orchestrated set-up, George W. Bush announced that a plan to fly a plane into the LA Library Tower was thwarted in 2002 and within minutes news networks were showing footage of the same building being destroyed in the movie Independence Day.

Bush stated that the attack was prevented only with the help of NSA surveillance of communications, an attempt to shut up critics of the spying scandal in a move about as sophisticated as a 300lb Pittsburgh Steelers fan after a heavy drinking session.

The mayor of Los Angeles, Antonio Villaraigosa, immediately went public with comments of his absolute bewilderment concerning the alleged plot.
"I'm amazed that the president would make this (announcement) on national TV and not inform us of these details through the appropriate channels," the mayor said in an interview with The Associated Press. "I don't expect a call from the president — but somebody."

Within minutes of the President's speech, news networks were showing images from the movie Independence Day (pictured), where the Library Tower is destroyed as part of the alien invasion.

We have to understand that the Mayor being completely oblivious to the supposed terror plot most likely means that it was completely invented by Karl Rove and his fellow scriptwriters. That meant that a target had to be chosen and they chose the Library Tower knowing full well that news networks would show images of it being destroyed from the movie Independence Day.

In the mind of the passive viewer this information enters the brain as if it is real, and they suspend disbelief to embrace the notion that the building was destroyed by terrorists. This residue remains in the viewer's psyche and the validity of the government's response to the 'attack,' in this instance passing the soon to expire Patriot Act and justifying spying on Americans, is unquestionable.

This isn't another tin-foil hat conspiracy theory, the suggestibility of television is a scientific fact that has been accepted for decades.
This represents an organized campaign of mind control and fearmongering. They have played the terror card so many times that the fingerprints of deception can be lifted and verified almost immediately.

These are the same people that brought you fake fat bin Laden 'confession' tapes found in a shack in Jalalabad and could psychically predict tapes tying Osama to Saddam airing on Al Jazeera days before they surfaced.

Furthermore, as Kurt Nimmo points out, one of the supposed ringleaders of the operation, Riduan Isamuddin, was “operations chief” of Jemaah Islamiyah, which was a creation of Indonesian intelligence and is widely acknowledged to wholly controlled by the CIA.

If the government has really thwarted an attack on LA you can bet your bottom dollar that they would have waved it in front of the anti-war crowd's face before invading Iraq in March 2003.

This is as obvious a political points scoring move as you're ever going to see. It has been deliberately and synthetically concocted to stifle heated criticism of the NSA spying.

This, despite the fact that the spying debate still circles around foreign phone calls, when the real issue is the admitted fact that the Pentagon and other government agencies have been caught and continue to spy on peaceful anti-war and activist groups entirely made up of American citizens.
Oud 10 februari 2006, 20:19   #4143
TheTruth
Vreemdeling

TheTruth's schermafbeelding

Standaard

Ja toen ik het nieuws zag gisteren dat Bush die onzin uitkraamde over LA, ik dacht bij mijn eigen, domme amerikanen

Als hij en zijn mannen dan echt een aanval heeft kunnen stoppen in 2002, wel dan hadden ze dat als argument kunne gebruike om naar iraq te gaan in 2003. Nee nu komen ze er pas mee af, zo opeens, zelfs de burgemeester van LA wist het niet lees ik net. Amaaai, ik wist niet dat het zo simpel was om tegen uw eigen volk te liegen...
Oud 10 februari 2006, 23:38   #4144
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheTruth Bekijk bericht
Amaaai, ik wist niet dat het zo simpel was om tegen uw eigen volk te liegen...
Welcome to the real world.
Een nuchter denkend mens met enig observatievermogen kan in de verste verte niet begrijpen dat er uberhaupt mensen zijn dit verhaaltje geloven, maar ze zijn er hoor. En ze zijn met meer dan je denkt.
Oud 11 februari 2006, 14:15   #4145
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheTruth Bekijk bericht
Ja toen ik het nieuws zag gisteren dat Bush die onzin uitkraamde over LA, ik dacht bij mijn eigen, domme amerikanen

Als hij en zijn mannen dan echt een aanval heeft kunnen stoppen in 2002, wel dan hadden ze dat als argument kunne gebruike om naar iraq te gaan in 2003. Nee nu komen ze er pas mee af, zo opeens, zelfs de burgemeester van LA wist het niet lees ik net. Amaaai, ik wist niet dat het zo simpel was om tegen uw eigen volk te liegen...
Tempest, een paar vragen die je je dringend eens moet stellen :
- Waarom komt Bush NU (tijdens deze SOTU) met dat bericht?
- Waarom blijft hij hameren op het belang van de War On Terror?
- Waarom zou hij liegen over iets dat vrij eenvoudig kan vastgesteld worden?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2006, 14:16   #4146
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Welcome to the real world.
Een nuchter denkend mens met enig observatievermogen kan in de verste verte niet begrijpen dat er uberhaupt mensen zijn dit verhaaltje geloven, maar ze zijn er hoor. En ze zijn met meer dan je denkt.
Andermaal : Waarom zou hij liegen?
Uw ongesubstantieerd vermoeden raakt kant noch wal.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2006, 14:27   #4147
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

U valt me tegen hoor.
Moet hierbij een tekening of wat?
Nu er al weken aan een stuk een heftig debat heerst over de (illegale ) afluisterpraktijken van de regering, komt er ineens weer een bericht dat die praktijken verantwoordt.
En u vraagt dan waarom hij zou liegen?????
Sjonge toch.
Stel u eens een andere vraag:
Wat heeft Bush sinds de war on terror verteld, dat achetraf géén leugens bleken te zijn?
Om de paar maanden moet nu eenmaal het gepeupel nog eens herinnerd worden aan de "voordelen" van de Patriot Act, zo werkt dat nu eenmaal.
Ik dacht echt dat u (die claimt de VS politiek goed te volgen) minder naief was, dan u hier laat blijken.
Heeft u trouwens Bush speech gehoord?
Ze gingen zogezegd een schoenbom gebruiken om de cockpitdeur te forceren.
Yeah right!
Ik had hem als journalist eens gevraagd hoe die terroristen van 11 september die deuren dan -zonder bom- geforceerd hebben??
Btw, kom nu niet af met "conspiracysites" enz... want in deze kwestie stellen zelfs alle mainstream media vragen bij het "waarheidsgehalte" van dit verhaal.
Ach ja, dat was ik even vergeten; voor U moet er eerst een "meederheid" zijn zekers, voor u iets aanvaardt?

Laatst gewijzigd door democratsteve : 11 februari 2006 om 14:31.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2006, 16:31   #4148
exodus

Standaard

Citaat:
Waarom zou hij liegen??? Een van je slimste uitspraken ooit...
Oud 11 februari 2006, 17:17   #4149
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

De NWOB-ers zijn wel toffe kerels... op het eerste zicht...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2006, 20:17   #4150
democratsteve
Minister-President

Standaard

Exodus of Lex:
Hebben jullie ooit gehoord van dat NWO-Illuminati ruilkaartenspel, gelanceerd half de jaren '90, met daarin tekeningen van een brandend Pentagon en uiteenspattende en brandende WTC torens??
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2006, 20:35   #4151
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zou hij liegen? Hier al een antwoord op gevonden,
Oud 11 februari 2006, 21:17   #4152
exodus

Standaard

Citaat:
Exodus of Lex:
Hebben jullie ooit gehoord van dat NWO-Illuminati ruilkaartenspel, gelanceerd half de jaren '90, met daarin tekeningen van een brandend Pentagon en uiteenspattende en brandende WTC torens??
Yep, ik denk dat ik ze enkele maanden terug al eens gepost heb.

Hopelijk zijn die andere kaarten niet zo "voorspellend". O.a een fake alien invasie en een aanval op de Big Ben in London zit erin.

Hier zijn enkele voorbeelden.

Oud 11 februari 2006, 23:38   #4153
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Yep, ik denk dat ik ze enkele maanden terug al eens gepost heb.

Hopelijk zijn die andere kaarten niet zo "voorspellend". O.a een fake alien invasie en een aanval op de Big Ben in London zit erin.

Hier zijn enkele voorbeelden.

NIEMAND kan ontkennen dat ik steeds NEUTRAAL ben geweest in de gehele NWO/Illuminati kwestie op deze draad. (Anders dan in de 9/11 zaak uiteraard)
Nu heb ik een vraag voor de "disbelievers". (eentje die ik mezelf overingens òòk stel)
Wat is jullie reactie op het verhaal van die kaarten? (gelieve u te informeren indien je niet weet waarover het juist gaat)
Moeten we dit (zoals zoveel dingen in de 9/11 zaak) ook maar weer gewoon als "toeval" zien?
Oud 12 februari 2006, 01:07   #4154
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

is nacheken

ik kwam uit op dit samplecards.

[url=http://www.davidicke.net/symbolism/articles/dec2002/illuminaticards.jpg[/URL]

deze gegevens zweven al op die link vanaf vrijdag 13 december 2002 17:40:44 ongewijzigdt en verdwijnen dees jaar in juni.

maar is pre twin towers.

nu info over die kerel op wiens site het zweefde:http://en.wikipedia.org/wiki/David_Icke

verder na wa zoeken kwam ik uit op dit:

A card from Steve Jackson's 1995 Illuminati card game foreshadowing the event's of 9/11 by six years.

http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Jackson_(USA)

deze meneer steve had of heeft een rpg game bedrijfje.

http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Jackson_Games

en verder http://www.cuttingedge.org/news/n1753.cfm

bon conclusie geen idee maar die kaartjes zijn wel intresant verder is het toeval of geen toeval wie zal het zeggen.
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 13:20   #4155
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Exodus of Lex:
Ik was ze al eens tegengekomen,maar weet niet goed wat er van te denken.Ik had er niet echt aandacht aan besteed omdat ik dacht:"als ik een kaartspel zou uitbrengen zou het wsl ook iets in die trand zijn"
Ik zoek er niet al teveel achter.

Ik kan me wel voorstellen dat iemand die een kaartspel uitbrengt en de zaken omtrent NWO ergens heeft opgepikt de $$tekens ziet in een kaartspel met als onderwerp "de wereld veroveren".

Jackson heeft blijkbaar een inval van de Secret Service gekregen reeds in 1990;maar heeft het spel toch kunnen uitbrengen en won in 1997 blijkbaar de Origins Award voor beste cardgame van dat jaar.

Citaat:
Moeten we dit (zoals zoveel dingen in de 9/11 zaak) ook maar weer gewoon als "toeval" zien?
De kaarten die Exodus postte zijn wel erg expliciet,maar zijn redelijk logische kaarten in de lijn van wat ik hierboven schreef vind ik.New World Order World War Three;allien invasie,aanval op het Pentagon...

De kaart die dat niet echt is is die van de brandende torens,die 9/11 11 jaar voorafgaat.Langs de andere kant heb ik al van meerdere mensen gelezen dat ze WTC als 1 van de meest logische doelwitten vonden voor een terreuraanval al voor 9/11 had plaatsgevonden.
En de kaart heet ook terrorist nuke;bovenstaande in acht genomen en het feit dat het geen vliegtuig is op de kaart zoek ik er weinig achter.

De inval van de Secret Service (onder Bush Sr.) is echter wel stuff om over na te denken denk ik.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 12 februari 2006 om 13:22.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 17:26   #4156
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
NIEMAND kan ontkennen dat ik steeds NEUTRAAL ben geweest in de gehele NWO/Illuminati kwestie op deze draad. (Anders dan in de 9/11 zaak uiteraard)
Nu heb ik een vraag voor de "disbelievers". (eentje die ik mezelf overingens òòk stel)
Wat is jullie reactie op het verhaal van die kaarten? (gelieve u te informeren indien je niet weet waarover het juist gaat)
Pfff, een ietwat sinister gezelschapsspel.

Ik geloof dat er ook een Suske en Wiske verhaal uit de late jaren veertig is waarin Lambik als anarchistische terrorist wordt ingezet om monumenten te dynamiteren.
Lambik was toen in de greep van De Zwarte Madam.

Zou dit geen profetisch verhaal zijn over de huidige invloed van Condoleezza Rice?
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 17:29   #4157
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Ik was ze al eens tegengekomen,maar weet niet goed wat er van te denken.Ik had er niet echt aandacht aan besteed omdat ik dacht:"als ik een kaartspel zou uitbrengen zou het wsl ook iets in die trand zijn"
Ik zoek er niet al teveel achter.

Ik kan me wel voorstellen dat iemand die een kaartspel uitbrengt en de zaken omtrent NWO ergens heeft opgepikt de $$tekens ziet in een kaartspel met als onderwerp "de wereld veroveren".

Jackson heeft blijkbaar een inval van de Secret Service gekregen reeds in 1990;maar heeft het spel toch kunnen uitbrengen en won in 1997 blijkbaar de Origins Award voor beste cardgame van dat jaar.

De kaarten die Exodus postte zijn wel erg expliciet,maar zijn redelijk logische kaarten in de lijn van wat ik hierboven schreef vind ik.New World Order World War Three;allien invasie,aanval op het Pentagon...

De kaart die dat niet echt is is die van de brandende torens,die 9/11 11 jaar voorafgaat.Langs de andere kant heb ik al van meerdere mensen gelezen dat ze WTC als 1 van de meest logische doelwitten vonden voor een terreuraanval al voor 9/11 had plaatsgevonden.
En de kaart heet ook terrorist nuke;bovenstaande in acht genomen en het feit dat het geen vliegtuig is op de kaart zoek ik er weinig achter.

De inval van de Secret Service (onder Bush Sr.) is echter wel stuff om over na te denken denk ik.
Dat vind ik nu eens een nuchter antwoord, Lex.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 20:58   #4158
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A. Bekijk bericht
Pfff, een ietwat sinister gezelschapsspel.

Ik geloof dat er ook een Suske en Wiske verhaal uit de late jaren veertig is waarin Lambik als anarchistische terrorist wordt ingezet om monumenten te dynamiteren.
Lambik was toen in de greep van De Zwarte Madam.

Zou dit geen profetisch verhaal zijn over de huidige invloed van Condoleezza Rice?
Ik maak er ook niet meer uit dan wat Lex hierboven heeft geschreven, maar de vergelijking die u hier tracht te maken, slaat ook nergens op.
Oud 13 februari 2006, 16:19   #4159
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

in het cultureel centrum in hasselt gaan blijkbaar de rozekruisers een oriëntatielezing houden. Dit gaat doorgaan deze woensdag om 20:00. Het onderwerp is..."wordt de mensheid geleid".

De toegang is gratis.

Dus allen daarheen om te zien of exodus en co gelijk heeft.

Firestone, dit mag je als een persoonlijke uitnodiging beschouwen. Ik zal er alvast zijn.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2006, 17:06   #4160
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

hier meer informatie:

lectorium rosicrucianum VZW, Orientatielezing "wordt de mensheid geleid?", woensdag 15 feb om 20:00 uur, cultureel centrum Hasselt (detmoldzaal), kunstlaan 5, de toegang is vrij.

info: [email protected] of tel: 09 225 43 16
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be