Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
door onderstebovengetekende..
Bon even ten grond, zoals jullie vroeger van mij gewoon waren.
Wat is het punt van dit alles.
Voor volgelingen van Mohammed is het verboden om de profeet uit te beelden. Dat staat zo in de koran naar het schijnt.
Goed maar zeg mij nu eens waarom NIET-volgelingen van Mohammed (ongelovigen, katholieken, protestanten, boedhisten, etc etc etc) dat verbod moeten volgen ????
Wij moeten ons daar geef fluit van aantrekken.
En dan komen we bij de uiteindelijke bedoeling van de protesterende moslims. Zij willen ons gewoon onderwerpen en zij willen ons hun geloof en hun leer opdringen. Zij willen ons laten leven volgens de koran omdat zij dat zo willen.
Nu mogen wij al de profeet Mohammed niet meer uitbeelden, ondanks het feit dat die profeet voor ons niets meer of niets minder is dan eender welke figuur uit de geschiedenis. Mag men HItler nog uitbeelden ? Mag men Napoleon nog wel uitbeelden ?
Let op mijn woorden : het volgende dat men gaat opdringen is het verbieden van onrein voedsel (lees varkensvlees). Want dat is toch wel erg voor een moslim om elke dag in de beenhouwer tientallen soorten vlees te zien liggen van de varkens he...
Dat getuigt toch van een totaal gebrek aan respect voor hun geloof. Dat is gewoon heiligschennis.
Dus varkensboeren let op jullie inkomsten of schakel over op schapen.
En lach er maar mee.
Zoals gewoonlijk loop ik weer 10 jaar voorop in mijn gedachtengang en zullen jullie binnen 10 jaar weer moeten zeggen: dien Tegendradigaard had weeral (tja weeral) gelijk.....
|
Ge moet het zo zien: z�*j zijn de goede rechtschapen gelovigen, w�*j zijn de verdorven ongelovigen. Hun heilige plicht bestaat erin ons goed en gelovig (goedgelovig

??) te maken, en dus moeten wij ons de geboden van hunne koran aantrekken, en mogen zij zich niets van onze wetten aantrekken. Redelijk duidelijk, toch?