Los bericht bekijken
Oud 12 april 2006, 08:29   #1694
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Alles wat uw eigen persoonlijke vrijheid enigzins beperkt ervaart u als bedreigend.
Terecht.
Waarom zou je iemands vrijheid inperken in gevallen waar er geen enkele reden voor bestaat?

Citaat:
We leven nu eenmaal niet alleen, er zijn dus net als op een autoweg regels nodig om het verkeer te leiden. Je kan zomaar je zin niet doen zonder het leven van anderen in gevaar te brengen.
Gelijk wat je op papier zet, het kan nooit iemands leven in gevaar brengen.
Nogmaals: geef me één concreet voorbeeld vaan een tekst die iemand het leven beroofde.
Tip: bekijk eens Monty Python-film 'And now for something completely different' Daarin wordt een sketch gespeeld van een 'dodelijke tekst' Hilarisch.

Citaat:
Wat is dat voor een absurditeit ! In het geval van de holocaust worden die algemeen aanvaarde zaken gestaafd door duizenden bewijzen. Niemand heeft het recht die te ontkennen.
Waarom zou iemand het recht om te zeveren of te ontkennen moeten afgenomen worden?
Ik heb b.v. wél het recht om andere genocides te ontkennen. Die van Rwanda om er maar eentje te noemen. Waarom mag ik die wettelijk gezien wél ontkennen? Omdat het maar negerkes zijn? Een racistische wet dus, als je het mij vraagt.