Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2006, 18:41   #43
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alle Bekijk bericht
op beide vragen is het antwoord positief, buitenlanders zijn zeer zeker welkom als ze

-zich aanpassen aan westerse normen
-werken
-taal spreken

belgen kunnen we nu eenmaal niet uitwijzen, maar als ze niet willen werken zullen ze ook niet van een uitkering kunnen genieten.
dat alle werkloze vb ers ( en dat zijn er niet weinig ) hier maar eens goed over nadenken

eerst pakken ze de buitenlanders dus en nadien zijn de werklozen aan de beurt

in WO II begon den duits ook met de joden he om nadien verder te gaan met zigeuners, homos enz.

nog een vraagje - huisvrouwen-en mannen die werken ook niet - ook allemaal buitenzwieren dan ?
en de zieken en bejaarden ? een spuitje ? mensen in een rolstoel ? van de berg afduwen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 mei 2006 om 18:47.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden