![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
moet je trouwens niet verder gaan werken nu ? dat gezwam hier brengt immers geen brood op de plank hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 mei 2006 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
op beide vragen is het antwoord positief, buitenlanders zijn zeer zeker welkom als ze -zich aanpassen aan westerse normen -werken -taal spreken belgen kunnen we nu eenmaal niet uitwijzen, maar als ze niet willen werken zullen ze ook niet van een uitkering kunnen genieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
eerst pakken ze de buitenlanders dus en nadien zijn de werklozen aan de beurt in WO II begon den duits ook met de joden he om nadien verder te gaan met zigeuners, homos enz. nog een vraagje - huisvrouwen-en mannen die werken ook niet - ook allemaal buitenzwieren dan ? en de zieken en bejaarden ? een spuitje ? mensen in een rolstoel ? van de berg afduwen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 mei 2006 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
dank u voor de eer, wij beginnen met de moslims. weer een link bij voor de favorieten. nog domme vragen?
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
ik vat even samen u begint dus met de moslims en gaat dan verder met het vergassen ( of laten verhongeren - PS vergassen is minder wreed ) van de werklozen. Enkel wie kan bewijzen dat hij of zij in huis actief is mag blijven leven. Wie vrijwilligerswerk doet, schrijvers, kunstenaars, filosofen muzikanten en andere alleenstaanden ( die niet van hun gaven kunnen leven omdat de domme werkezels hun gaven niet kunnen begrijpen ) en ook mensen die een andere niet materialistische cultuur hebben die gaan allemaal de gaskamer in.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 mei 2006 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
ps nu ben ik weer maatschappelijk assistent of cyberpastoor aan t spelen zie ![]() en niet betaald worden he ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 mei 2006 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
kzal een wandelingetje gaan maken, gade gij dan gaan werken?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Partijlid
|
![]() alle jong, werken, en dan nog gratis?
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() als ge met werken economisch actief zijn bedoeld dat heb ik eigenlijk zowat afgezworen. Volgens de niet materialistische cultuur die ik aanhang mag dat dus niet. Op dezelfde manier als dat moslims dus geen varkensvlees mogen eten. Voor de rest heb ik genoeg te doen met al datgene wat mensen niet doen in deze maatschappij omdat dat niks opbrengt. Zoals opvang bieden aan daklozen. Voogd zijn van verwaarloosde kinderen van ezels die wel een kind kunnen maken maar niet hun verantwoordelijkheid kunnen opnemen daarvoor enz enz
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 mei 2006 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() juist ik ben idd ook nog met werkende middeklasserkes bezig op een vergelijkbare manier als dat de missionarissen in de congo met de negerkes bezig zijn in de hoop ze iets bij te brengen. ( oa een minimum aan respect voor andere culturen, zowel exotische andere culturen als inheemse andere culturen )
Ze zijn soms wel heel hardleers hier en dus moet ik soms wat drastischer methodes aanwenden dan die missionarissen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 mei 2006 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
een niet materialistische cultuur? maar ons belastingsgeld ontvangt u wel met open armen zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat uit het land zetten, das al zeker van toepassing op de cordonpartijen...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 2 mei 2006 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() hoe lang denkt ge da ge da ga volhouden? ga dan naar afrika is nog plaats genoeg. recht op een schadevergoeding??? ge hebt in gans uw leven geen kloten uitgevangen en ge hebt recht schadevergoeding??? koop u dan een stuk grond, dan kunt ge er op leven zoals ge wilt. oh, dan moet ge wel werken ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
luiheid en criminaliteit moeten hard aangepakt worden. en het maakt niet uit of je huidskleur blank,bruin of zwart is of dat je familie meer vlaamser is dan iemand anders, het is jouw mentaliteit die ervoor zorgt dat je een kanker voor de samenleving bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
PS van mij moet je niet hoor maar als je consequent bent aan je eigen stellingen dat hier enkel mensen welkom zijn die onze waarden en vrijheden ondeschrijven zou je het wel moeten doen eigenlijk.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() PS Slegie - ik vond dat avatarke met dat voske van u in de tijd veel humanistischer en meer conform aan onze westerse waarden en normen hoor
![]() Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2006 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
de indruk die u hier op dit forum maakt is gewoon luiheid. ik kan begrijpen dat u kritiek hebt op de samenleving en de wereld en de ongelijkheid en onrechtvaardigheid en nog zoveel meer. ik ben het ook niet eens met de huidige wereld en ik zie ook liever een wereld zonder geld waar iedereen gelijk is en evenveel kan hebben door enkel een bepaalde taak te doen die je dan nota bene vrij kunt kiezen en in deze wereld zou iedereen massa's vrije tijd kunnen krijgen. maar dit zijn utopische gedachten en ik moet me net zoals vele andere neerleggen bij het huidige systeem zelf ben ik ook maar ene arbeider en ik moet een pak afgeven van mijn loon aan de staat en ik heb geen problemen met deze solidariteit omdat iedereen kan eens ziek worden en iedereen kan ontslagen worden en voor deze mensen werk ik graag om hun te helpen maar niet voor mensen zoals jij die bewust willen rebelleren tegen het systeem doordat ze een utopische idealogie hebben in hun koppeke en hierdoor profiteren van het systeem want feitelijk ben je even erg als de mensen die de beslissingen nemen om meer dan 50% van mijn loon in te pikken of de mensen die mij te weinig betalen voor wat ik moet doen of de mensen die neerbuigend doen tegen hard werkende mensen of mensen die vidnen dat hard werken niet mag beloond worden, in feite ben je nog erger dan hun want je nickname doet vermoeden dat je opkomt voor de zwakkere in de samenleving, de minder bedeeld en zo verder maar anderzijds steek je je minderbedeelde arbeiders een mes in de rug doordat je blijft profiteren van het systeem. je bent dus in mijn ogen hypocriet want als je echt achter je idealogie stond en je waarden en principes dan zou je uw leefloon en dopgeld weigeren alsook andere voordelen van ons systeem en vermits je dit niet doet ben je niet meer dan een luierik en ene profiteur en jouw soort kan de middenklasse en lage klasse van arbeiders missen als kiespijn. als je echt voor zwakkere wilt opkomen stop dan met uw gezaag van werkezelssamenleving en ga zelf in de politiek om je idealogie te verkopen in plaats van op onze kap te blijven teren als een parasiet |
|
![]() |
![]() |