Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2006, 14:50   #144
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Natuurlijk wel, en dan nog. Negen op de tien wordt zulke poging dan toch afgedaan als "het is maar voor de schijn, binnenskamers hoor je wel andere zaken".
Dat is geen reden om het niet te doen.

Citaat:
De klassieke "ik ben geen neo-nazi maar..." opening dus.
Wat bedoel je hiermee precies? Dat ze het niet afwijzen omdat ze er eigenlijk toch sympathie voor hebben?!?

Citaat:
Inderdaad: we baseren ons bij deze op een rechtssysteem waar iedereen met iedereen in verband kan en mag worden gebracht, indien niet eerst een grondige afwijziging is gebeurd. Ik heb u nog niet het regime van Stalin horen afwijzen: u bent dus een fan, mag ik aannemen?
Nee, en ik heb er helemaal geen probleem mee om dat publiekelijk en herhaaldelijk te zeggen.

Citaat:
Oh ja? Over hoevelen gaat het volgens u dan wel? U bent blijkbaar immers een "ingewijde". Ik baseer mij daarentegen wat een politie-inspecteur in tempore non suspecto (na de aanslag op die Franse kleurling, voor de moord in Antwerpen) daarover op Terzake heeft gezegd. Graag een berekeningetje om aan te tonen dat op het totale kiezerpubliek van het VB, die neo-nazi's echt wel een verschil maken.
Ik weet het niet, maar ik vrees meer dan je zou denken. Anders had het VB zich al lang duidelijk van hen gedistanciëerd. Daar gaat het over.
Edina is offline