![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stilaan wordt duidelijk dat de dader niet handelde uit racistische motieven, maar gedreven was door zinsverbijstering. Uit een reportage over de school is ook gebleken dat de eerdere onzin die over de jongen werd verteld, niet juist blijkt. M.a.w. men heeft in de eerste dagen na de moorden veel leugens verspreid en dit met een heel specifieke ideologische bedoeling: het Vlaams Belang treffen. Aldus heeft men een tragische gebeurtenis doelbewust misbruikt voor politieke doeleinden. Over politieke recuperatie gesproken...
|
![]() |
![]() |
#142 |
Schepen
|
![]() Voor sommigen is het ook nooit goed. Afgezien van het feit dat jij het niet terugvindt op de website: heeft het VB die verklaring gedaan, of niet?
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#145 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb het anders ook nog nergens gelezen (en ik lees alle dagen De Morgen).
|
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
logisch eh. als hij ontoerekeningsvatbaar verklaard wordt, is de kans groter dat hij vroeger weer 'buiten' staat. Zeker als hij eigenlijk niet ontoerekeningsvatbaar was ![]()
![]() |
#148 |
|
![]() In de Humo van deze week. Verder getuigt er in datzelfde artikel een voormalige VB'er (Lucien Decoorne) openlijk over het racisme in de partij.
Dat ze net als hun voorgangers van de verboden VMO het geweld niet schuwen! |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#150 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onjuist. Dan wordt hij voor onbepaalde tijd geïnterneerd, en kan hij op geen enkel wettelijk vervroegd vrijlatingsmachanisme meer aanspraak maken.
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Uit mijn persoonlijke ervaring met iemand van Voorpost kan ik zelfs zeggen dat dat heel sympathieke mensen zijn. Een echt warm Vlaams nest, een gezellig gezin zoals je die niet al te veel meer ziet.
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
zie se zo komt BVL ook nog eens in een krantje...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merkwaardig hoe het VB-leger alhier zich vastklampt aan "zinsverbijstering", "psychopaat" ...........nog voor er één psychiater de moordenaar deftig onderzocht heeft. 8)
#155 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
#158 |
Schepen
|
![]() Dat heet gezond boerenverstand. Een normaal denkend mens doet zoiets afschuwelijks niet.
#159 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu beschuldig je alle leden van het VB, waarvan jij je overigens tegelijkertijd afvraagt of die er nog wel zijn, er al van op zoek te zijn naar exotisch bloed. ![]() Lees er je eigen tekst nog eens op nadat ik er twee woorden in aanpas, en leg die in de mond van FDW. Zo: Citaat:
![]() En nu rap klacht neerleggen bij het CGKR, hé?! Dat een veroordeling niet persé gevangenisstraf betekent in dit land is idd een feit, maar dat geldt, jammer genoeg, vooral voor een pak échte criminelen. Van 80%, in Brussel alleen al, worden de pv's zonder meer geseponeerd. Dan hebben we het niet eens over al die sukkelaars die al zo vaak overvallen werden dat ze niet eens meer klacht neerleggen! Ik wil echter de eerste gelegenheid nog zien die in dit land NIET wordt uitgebuit om iemand wiens familie enkel VB-ers telt, niet te hangen als zich daar de gelegenheid toe voordoet. ![]()