Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2006, 15:00   #104
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
Als jij dat vanmorgen gelezen hebt dan is het geen grote moeite om de referenties te geven. Jij doet dit niet omdat je mist wil spuiten. Jouw bedoeling is niet om te overtuigen, maar om je gezicht te redden.
Jij vind dingen uit. En wel op een pathologische manier. Van al wat ik je al verweten heb, heb je nog niets weerlegd.
Ook nu niet.

mvg

Harald.
Beste vriend, moest jij je geëngageerd hebben in een eerlijke discussie ik zou nog een samenvatting proberen geven, maar ik geef mijn krant door aan mijn zuster. Gezien uw focussen op woorden en niet op de boodschap wil ik geen gevit over een woord dat ik zou vergeten of zou veranderd hebben.
Mag ik redelijkerwijze aannemen dat jij die punten kent? Je mag ze hier posten, en aantonen dat er niets staat van wat ik beweer.
Zeggen dat ik mist spui is gemakkelijk , toon aan dat het zo is, dat vraag je mij bij iedere bewering, doe nu zelf ook een iets.

Heb je al opgemerkt ik noem je geen leugenaar, niets pathologisch.

Mag ik nog opmerken, dat ik hier op dit forum geen gezicht heb, en dus ook niets te redden heb, ik zou zo gewoon kunnen opstappen.

Maar ik krijg stilaan het vermoeden dat je juist hierop aanstuurt, met de tactieken die ook JVDB gebruikt, namelijk steeds opnieuw vragen naar de bekende waarheid, in de hoop dat je tegenstander "past". Krijgen jullie opleiding in dergelijke technieken?
Eigenlijk doet deze gedachte mij besluiten om gewoon voor te doen. Dat jij dit afdoet als niets weerleggen, zal wel inbegrepen zijn in de ontmoedigingstactiek neem ik aan. Waarschijnlijk weet je ook dat iemand die een bewering niet weerlegt met enig bewijs ter zake, een document, en tekst, maar plaatsvervangend zijn tegenstander uitmaakt voor (leugenaar) sorry uitvinder van dingen, anders heb je het weer niet gezegd.
Ik hoop alsnog dat er al was het maar ene die nog niet helemaal geindoctrineerd is zich naar aanleiding van deze discussies vragen begint te stellen over waarom zijn partij niet eerlijk alles zegt als ze een probleem aankaarten.

Laatst gewijzigd door spherelike : 20 mei 2006 om 15:05.
spherelike is offline