Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Maar soms zou je wel denken dat ze er wel met vakantie zijn hé ....
Nu ja dat m'n het weer naar het VB zou doorschuiven dat kan dus totaal niet meer hé, pas op hé, ik zal nooit een VB stemmer worden maar ...
|
Weet je wat mij opvalt in jouw betogen? Heel dikwijls wil je ons ervan overtuigen dat je nooit op het VB zult stemmen; soms zachtjes, soms schreeuwerig van toon. Soms heb ik de indruk dat je jezelf moet overtuigen. Denk er wel aan dat je in onze partij welkom bent!

)
Als ik homo zou zijn, zou ik willen weten (ondervinden) of ik wel zo welkom ben in het VB vooraleer ik erop zou stemmen, want homohaters zitten er ongetwijfeld tussen (rotte appels vind je in elke mand).
Maar geen seconde zou ik eraan denken om voor de NVA te stemmen. Woordbreuk, leugens en postjesjagerij staan op het voorhoofd van jouw spreekvaardige naamgenoot geschreven. Dan maar liever stemmen voor een partij die me weliswaar aanvaardt, maar die heteroseksualiteit als norm stelt. Maar is dat een probleem? Veel kindjes kopen is bij het VB ook de norm. Ik heb echter doelbewust gekozen om géén kinderen op de wereld te zetten. Ik hoef niet per se die 'norm' te volgen. Zolang er niet in het partijprogramma staat dat je veel kindjes móét kopen zoals in sommige godsdiensten, is er voor mij geen probleem met de VB norm die ik niet deel.